Full Width CSS

@rafiziramli Sudah Buat Pengakuan, Polis Dah Tak Perlu Siasat Lah @PDRMsia @razlanrafii #1Malaysia #Guling-GulingMacamTenggiling @NajibRazak @KhairyKj

 
Semua orang tahu kini Pengarah Strategi PKR, Si Rafizi Lembu tu yang merupakan individu yang bertanggungjawab sekiranya berlaku letupan pada perhimpunan guling-guling macam tenggiling yang dianjurkan Pembangkang pada malam New Year nanti.

Pagi tadi pula, Rafizi dipanggil oleh pihak Polis DiRaja Malaysia (PDRM) untuk disiasat dan diambil keterangan berhubung pembongkaran emel antara Rafizi & Rahim Ghouse yang merupakan individu kedua yang disyaki terlibat dalam perancangan mencetuskan huru hara nanti.

Namun ada sesuatu yang mungkin boleh digunakan oleh pihak PDRM untuk dijadikan bahan siasatan. Semasa memasuki perkarangan IPD Dang Wangi, Rafizi dan diiringi lawyer bongoknya (Latipah Koyak & NSurendran) telah bertembung dengan Ketua Pergerakan Pemuda, Saudara Razlan Rafii.


Rafizi sendiri telah mengeluarkan kenyataan secara spontan apabila Razlan bertanya pada beliau seperti di bawah,

Razlan : Berapa banyak bom YB simpan?
Rafizi : Ada 5


Jawapan yang diberikan beliau di hadapan lawyer  memang spontan tetapi yang peliknya mengapa beliau boleh jawab 'Ada 5' dan angka tersebut tepat seperti kandungan emel beliau.

Mengapa beliau tidak menjawab 10 atau 100 atau 1000 jumlah bom yang dimiliki. Seakan-akan jawapan spontan itu benar dan sememangnya Rafizi memiliki bom tersebut.

So mungkin selepas ini orang ramai boleh membuat laporan terhadap video ini yang dipercayai boleh dijadikan bahan rujukan untuk siasatan Polis.


P/s : Rafizi mengaku ada bom. Mungkin ada adalah mangsa letupan bom yang Rafizi & Rahim Ghouse rancangkan

Post a Comment

0 Comments