Full Width CSS

SERAM : Orang PAS Memang Suka Seks Ganas Erk? #DeraSuami #LiwatIsteri

Gambar sebelum menjadi mangsa dera

Bila terbaca kisah si Ustazah Selebriti Upahan PAS diceraikan oleh suami nya dan si lelakinya pula mengemukakan laporan Polis beserta gambar bukti dirinya telah didera si isteri. Maka teringat pula saya akan kisah yang hampir serupa jalan ceritanya.

Kisah ni berlaku di negeri Perlis dan melibatkan Ketua Dewan Ulama PAS Perlis yang didakwa oleh isteri keduanya, telah berlaku kejadian liwat melibatkan dirinya dan suami.


Baca lagi keterangan di bawah ni.

16 November 2011, isteri kedua Ketua Dewan Ulama PAS Perlis (bekas), Siti Rosmala Mohamed ketika dalam permohonan fasakh atau permohonan menceraikan suaminya, telah menerangkan kepada Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah beberapa perkara yang amat mengejutkan dan tidak terfikir langsung akan dilakukan oleh seorang Ketua Dewan Ulama seperti Abdul Rashid Rahman, meskipun dia mungkin seorang penganut Syiah yang menghalalkan liwat isteri.

Siti Rosmala Mohamed yang juga merupakan seorang ustazah menceritakan, sepanjang 10 tahun mereka berkahwin, dia hanya diberikan nafkah sebanyak RM300 sekali sahaja iaitu pada November 1999 dan kerap kali dipukul. Malah Abdul Rashid juga terlalu kerap melakukan hubungan seks secara kasar dan di luar tabi terutama sekali MELIWAT. 


Selain itu, ustazah yang mengajar di Sekolah Menengah Tunku Bendahara di Kodiang itu juga mengaku bahawa Abdul Rashid kerap memukulnya termasuklah di kepala dan dirotan atas sebab-sebab yang kecil. Seperkara yang menarik ialah, Abdul Rashid Rahman tidak pernah lupa tentang 'nafkah batin' walaupun nafkah zahirnya tidak pernah ditunaikan. 

Menurut Siti Rosmala lagi, setiap hari Abdul Rashid 'mahu', malah jikalau dalam 'pantang' sekalipun, terpaksalah dia melayan kehendak jantan kemaruk seks itu yang berselindung di sebalik serban, jubah dan janggut kambing. 

Itu yang diceritakan oleh Siti Rosmala kepada hakim dan di mahkamah. Jawatan Ketua Dewan Ulama PAS Perlis sekarang ini disandang oleh Idris Yaakob. 

Menarik bukan jalan ceritanya. Si isteri siap membuat laporan Polis dan menuntut fasakh lagi tu hehe. Ganas betul orang PAS ni. Kalau search Google, pasti terdapat laporan siasatan kes ini di mana si suami kata, 'anuar' nya tergelincir masuk ke dalam punggung si isteri semasa berjimak.

Jarang lah berlaku kejadian tergelincir ni kecuali memang sengaja dihalakan ke situ kui kui kui.

Post a Comment

2 Comments

  1. selain dari kaki bontot ni .... bakal pemimpin PAS yang lain dah pupus ke ?

    ReplyDelete
  2. admin pundek....shame on u

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..