Full Width CSS

Staf BERNAMA Mohon Maaf Isu Sultan Selangor & Wan Azizah Khalwat


Kecoh di kalangan rakan-rakan media kelmarin apabila story membabitkan seorang Reporter BERNAMA mempersenda institusi Raja Melayu & menghina Islam.

Rujuk di sini, story berkenaan.

Sudah menjadi kebiasaan penulisan saya di dalam blog ini, apabila terdapat respon terhadap artikel saya. Saya akan ambil kira untuk dimasukkan ke dalam blog ini terutama apabila ia membabitkan isu-isu sensitif yang boleh merosakkan keharmonian rakyat Malaysia.

Saya hormati pendirian dan permohonan maaf terbuka daripada Chandravathani Sathasivam yang dilakukam lewat petang kelmarin.


Sekurang-kurangnya beliau tidak menuduh orang ketiga hack account FB peribadinya, berdolak dalik dan yang paling penting beliau pantas memberikan respon balas.

Tentu sekali apabila terdapat isu sebegini, ia menjadi tanggungjawab saya menegur individu yang gagal memahami maksud RESPECT kepada sesama kita.

Saya berharap tiada lagi isu-isu sensitif ini berulang pada masa akan datang kerana ianya bakal memberikan impak negatif kepada generasi akan datang.

Sekarang terpulang kepada pihak berkuasa menentukan apakah ada tindakan yang bakal dikenakan ataupun sekadar tutup saja kes ini.

Post a Comment

6 Comments

  1. untung kalau tindakan cepat di ambil...undang2 kat malaysia kan utk org melayu yg buat onar je..xterpakai kat org lain...hu..hu..hu..

    ReplyDelete
  2. Typical bastard! Hina dan caci lps tu tak sengaja!

    ReplyDelete
  3. Apa yang dia tanya itu betull... kalau Sultan perlu discuss secara peribadi dgn bakal MB Azizah, mengenai hal yang penting, yang orang lain tak boleh tahu, nanti akan ada fitnah... oleh itu kena la cari cara untuk selesaikannya..

    ReplyDelete
  4. Last TIME Evangelist play with Quran - Finally when Open debate what they cursed about Quran actually never exist in Quran-

    finally found in their own Kitab - Bible.


    Maybe this time is the Time for Pariah to get a lesson.

    Those Pariah people, if they got chances sitting next to White people or in the Western World - dreaming oneself as HIGHER THAN AVERAGE.

    Don't forger

    Pariah is still pariah according to your Bible..
    It is born Caste. Nobody will have sex with you even you wear Bikini..

    ReplyDelete
  5. Ini semua punca Najib PM yang celaka. Kerana terlampau sembah bukan melayu untuk undi mereka, inilah hasilnya orang melayu dan islam terpaksa menanggung hinaan terhadap agama tanpa sebarang tindakan-hanya kerana pelaku bukan melayu.Memang benar kata rayer-UMNo celaka.

    ReplyDelete
  6. Oit badul. Asal najib lak? Siapa pak janggut yg baring atas jalan? Melayu lahanat mana yg dok sibuk nak jadi pm sampai habis dipersoalkan? Lebai belalang mana yg mempersoalkan melayu? Ikut suka hati je letak kat najib. Apa yg dia dok buat ialah membersihkan taik yg pembangkang buat. Kalau dia rasuah? Politicians mana yg x amik dlm sedar atau tidak. Yang buat bersih tu sapa? Disebabkan lahanat ni semua la makanya karpal singh berani ckp mcm apa dia ckp. Dan dia lah seseorg bukan islam yg suruh anwar tobat. Dan PAS bahlul bagi peluang kat guan eng utk mempersoalkan jika islam xleh menipu. Padan muka pas. Cakap x pakai otak? Org2 pas ni lupa diri betul. Mcm chameleon. Kejap perjuang agama. Esok bangsa. Lusa diri sendiri. Apa lagi ek?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..