Full Width CSS

Ismail Sabri Maksudkan Perniagaan Hub Multimedia Seakan Sama Seperti & Bukannya Nama Low Yat


Ramai yang mungkin salah faham dengan maksud Dato' Seri Ismail Sabri berhubung cadangan beliau dan agensi untuk mewujudkan hub multimedia yang seakan sama seperti perniagaan di Low Yat.

Ada beberapa pihak yang bangkit menyuarakan sokongan terhadap Ismail Sabri sebagai Menteri Kemajuan Luar Bandar & Wilayah yang baru dan tidak kurang juga yang menyatakan kekesalan mereka kerana pihak Menteri ingin menggunakan 'nama' yang sama.


Sebenarnya isu menggunakan nama (LowYat) sama tidak timbul. Sebenarnya ia membawa maksud perniagaan seperti, seumpama, seakan ataupun menyamai fungsi di Low Yat. Bukannya pihak Menteri ingin menamakan hub multimedia yang dicadangkan di bangunan MARA ini dengan nama tersebut.

Ia cuma salah faham orang ramai terutama bangsa Melayu yang begitu marah dakwaan Menteri ingin membangunkan perniagaan yang sama.


Jom like & follow page Kami SEMUA Ismail Sabri

Post a Comment

2 Comments

  1. Tak payahlah pemimpin BUMIPUTERA Islam/Melayu kita nak asyik APOLOGETIK pd. si PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS termasuk si MCacing-DALANG-DUA-MUKA tu!

    Patutnya diTANGKAP si PENDATANG KAPIRDAJAL BETINA KANGKANG BABI DAPBANGKAI tu bawah AKTA HASUTAN kerana HAK KEISTIMEWAAN bangsa BUMIPUTERA dilindungi di bawah undang-undang PERLEMBAGAAN 153!

    Jadi JANGAN pula YB Menteri kita akan MENGUNDUR pula!Pemimpin-pemimpin Islam/Melayu juga mesti asyik SERANG ("ATTACK") dgn. amat AGRESIF, spt. pemimpin-pemimipin China dan Rusia yg. tidak akan BERKOMPROMI kpd. MUSUH - walau di depan, ada kala TERPAKSA bersikap DIPLOMATIK bergantung pd. keadaan!!

    Itulah strategi perang memanjang Barat/Zionis dan EJEN-EJEN depa dari puak si PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari puaka-puaka TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN/KULI-CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 - sampaikan Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) boleh diJAJAH sewenangnya serta MEMBUNUH umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA puak KANIBAL Barat/ZIONIS-FREEMASON!!!

    Dan SERANGAN bertubi-tubi ke atas derma yg. diterima YAB PM kita bagi pihak UMNO – adalah juga kerana si puak TERORIS-TERORIS DAPBANGKAI/PKRHOMO ni sebenaqnya nak meMISKINkan UMNO, tapi biaq depa saja KAYA utk. terus berkempen dgn. apa cara pun, utk. MENUMBANGkan YB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu, UMNO dan KERAJAAN di NEGARA ISLAM kita ini; terutamanya utk. pilihanraya akan dtg!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. "Selepas insiden Low Yat, kini kedai komputer ultra kiasu pakat-pakat menggantung dan menampal label kalimah suci seperti Allah, Muhammad dan ayat al-Quran dalam bentuk bingkai, poster dan sebagainya, di dinding-dinding kedai, bagi menarik pelanggan Melayu." - Ridhuan Tee

    http://ridhuantee.blogspot.com/2015/08/plaza-mara-bukan-lowyat-2.html

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..