Full Width CSS

Gagal Bersama Pembangkang, Adakah Mahathir Akan Guna Kuasa Asing Jatuhkan PM? #RespectMyPM


Sekiranya kerjasama antara negarawan dan Pembangkang terutamanya DAP tidak menjadi atau berkesan untuk menjatuhkan Perdana Menteri Dato' Sri Najib Tun Razak, adakah Tun Mahathir dan kuncu² nya akan mencari pilihan lain?

Pilihan lain itu tidak lain dan tidak bukan adalah 'bantuan' dari kuasa asing untuk mencampuri urusan dalam negara dengan objektif menjatuhkan secara paksa Presiden UMNO.

Ada yang beranggapan Tun Mahathir tidak akan berbuat demikian tetapi sejarah Kesultanan Melayu Melaka telah membuktikannya. 

Melaka pernah mengalami situasi yang sama apabila ada si kitol (pembelot) di kalangan penduduk di sana ketika itu membocorkan maklumat pertahanan yang sepatutnya dirahsiakan daripada pihak musuh. Penyudahnya Melaka sebuah negeri yang maju dari perdagangannya tumpas ke tangan kuasa asing dek kerana ada nya manusia durjana yang berhati hitam dan hanya mengejarkan kemewahan dunia semata².

Adakah Tun Mahathir tidak sampai hati melakukan perkara berikut kepada negara nya sendiri?

Jawapan saya, beliau sampai hati. Beliau akan lakukan demi survival politik anaknya dan kemewahan yang dikejarkan.




Post a Comment

5 Comments

  1. Kau ni buang tebiat ke..

    ReplyDelete
  2. Fitnah xsudah2 dedak oiii...xde fakta ko auta...mmg cam haram...makan la dedak tu...

    ReplyDelete
  3. You are a bloody fool!Tak ada otak, ikut sedap mulut sahaja. Belajarlah dari sejarah, Tun pertahankan negara daripada kuasa asing sepanjang hayatnya. Bodoh betul pemakan dedak ni. Dedak dah masuk otak.

    ReplyDelete
  4. Fakta sejarah banyak berlaku di utara tanah melayu banyak pengkhianat dan pemimpin bodoh tapi cunningly... pulau pinang dulu di bawah naungan sultan kedah ... bila siam serang kedah ... kerabat ni minta bantuan francis light(inggris) balasannya penang serah pada inggeris... kerabat ni juga yg bagi pulau singapura ke lee kwan yu dng tipu muslihat kerabat ini dari naungan sultan johor.. sultan berjiwa melayu walau sllu dicaci maki.... tuanku abd rahman peristiwa hitam 13 berlaku... akgirnya tun razak (pm dari selatan) menyatukan suma kaum di malaysia..tun hussain onn dri selatan semua kaum bersatu dibawah kjaan BN...tun dr M ( utara) 3 negeri jatuh ke pembangkang termasuk negeri kelahirannya sendiri...pak lah ( utara) kaki tido 5 negeri jatuh ke pembangkang juga negeri sendiri pun jatuh ke pembangkang... umno dan kjaan yg ada banyak sokongan di selatan ( ini FAKTA sialll...!!) Najib mewarisi pimpinan haprak pak lah dari 5 negeri 2 kembali ka kjaan semula...pengkhianat si kitol moden aljubooori talibarut yahudi pluralist dan LGBT... mat sabu talibarut yahudi syiah...berasal dari utara..(yg ni FAKTA lagi sialll....) skg kacau bilau dibawah pentadbiran najib pun bekas PM dari utara juga... mulau dari tahun ini PM perlu dilantik dari sselatan semenanjung....FAKTA diatas adalah suatu bukti kukuh kenapa pemimpin dari utara tak layak jadi PM Malaysia. ..... klu x puas hati bukti diatas sila nyatakan dng fakta

    ReplyDelete
  5. Kita lihat apakah wajah sebenar madey ..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..