Full Width CSS

Warga Emas Luahkan Rasa Rindu Menatap Wajah DS Najib Razak #PRKSgKandis


Sayu bila dengar warga emas ni meluahkan rasa rindu dirinya menatap wajah DS Najib Razak semenjak PRU 14 yang lepas. Inilah yang dikatakan sekali berjasa, selamanya rakyat menghargai.

Pemimpin Barisan Nasional dan rakyat berpisah tiada.

* video turun padang mantan Presiden & Perdana Menteri ke Sg. Kandis

Post a Comment

18 Comments

  1. Inilah pemimpin dan juara rakyat yang sebenar. Betapa bodohnya majoriti rakyat Malaysia apabila menolak seorang pemimpin yang terhebat yang pernah dilahirkan di dalam sejarah negara.
    DSNR mungkin terlihat lembut dalam berbicara tetapi perkasa dalam melaksanakan mandat. Mungkin kita tidak akan menjumpai lagi pemimpin yang sebegini hebat dan cukup bijak dalam merangka sesuatu dasar yang terbaik untuk segenap lapisan golongan.
    Buat Datuk Seri Najib Razak, saya terlalu menghargai sumbangan Datuk Seri yang selama ini belum pernah lagi dihulurkan oleh mana² pemimpin negara.
    Terima kasih DSNR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen ya Rabb. Saya sokong kata2 tuan..saya juga merindui zamannya..kebijaksanaannya tiada tolok banding..Allah pinjamkan kpd rakyat untuk uji bersyukurkan kita dengan usahanya..atau semakin bongkak rakyat tidak tahu mana kaca mana permata...

      Delete
    2. Sangat sangat setuju dgn ulasan along admin rac

      Delete
  2. Aku cukup tabik kat Tok Najib. Jarang la nak jumpa pemimpin terbaik mcm Tok Najib ni. Malah PM Malaysia yg paling lama berkuasa sblm ni pun tidak sesempoi Tok Najib.
    Tp syg, dek kerana fitnah dan berita palsu, kepemimpinan Tok Najib akhirnya dikuburkan dan diganti pula dgn mengembalikan semula kepemimpinan diktator yg merupakan seorang perdana menteri Malaysia berbangsa Melayu yg di dalam sejarahnya pernah menjadi PM yg paling dibenci oleh majoriti bangsa Melayu suatu ketika dahulu.

    ReplyDelete
  3. Soheh.sedihnya tumbangnya seorang pejuang sejati rakyat..bila fitnah berluasa orang ini jadi mangsa..bila kebodohan dan kebebalan rakyat mengatasi yang cerdik dan tenang.. Semoga Allah SWT merahmati mu wahai sang pejuang rakyat.Dato Seri Hj Mohd Najib Abdul Razak.. merindui zaman mu ..Allahu Akbar!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Berapa ratus juta harta benda waris keturunan kau yg kononnya dirompak oleh Tok Najib tu?
      Tok Najib ni bkn keturunan mamak roti kerala tp keturunan pembesar istana negeri Pahang. Sehingga hari ini Tok Najib masih bergelar Orang Kaya Indera Shahbandar Negeri Pahang. Kau apa tau!

      Delete
    2. MAWARDI TU DAH LAH TONGOK BINGAI PULAK...

      Delete
  5. Betul..ds najib pm yg banyak memberi pada rakyat..jauh dibanding dgn mahadey yg byk menghapuskan bantuan kpd rakyat miskin terutama org melayu cth nelayan

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAMAK MATDEY TU MENGKAYAKAN ANAK BERANAK DAN KRONI KODIM DIA JER!!!

      Delete
  6. Cuba tanye majority rakyat malaysia la rindu ke tak dengan presidenn UMNO paling bodo ni.. btw cuba tanye makcik tu sepanjang Usia dia jadi penjilat tegar UMNO/BN brapa sen dia dapat compare dengan cinakui nama Jho taik Low tu.. kalau susah2 sangat nak tanya makcik tu cuba compare dengan melayu umnok cam korang ni punya habuan..? kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama 22 thn mahathir jd PM, kau tak nak tanya ke berapa billion dia bagi dan bailout kroni dia?

      Delete
    2. Setiap hari, rakyat Malaysia sangat suka dan rindu akan pemerintahan Najib 9 tahun berbanding rejim tomato Madey yang tak sampai 3 bulan sudah haru-biru dibuatnya. Tak perlu kaji2 mcm menteri2 kasut hitam legam!
      Sekarang, semua MP pakatan harpak sudah tak mahu mendengar cakap Atok93 sampai mereka sendiri ponteng hadir ke sidang Parlimen! Jadi, siapa yang sebenarnya bodoh mengundi mereka2 menjadi menteri2 kabinet dapur kerajaan Fasola?!

      Delete
    3. Hang rindu tokong LGE kot. Hang tak mau beli banglow murah ka. Boleh tanya idola hang tu.

      Delete
    4. MAMAK MATDEY TU KELENG...PUTAR ALAM...

      Delete
  7. Aku lahir pada 11/04/1979. Kira² 3 tahun 3 bln dan 27 hari sblm itu, Perdana Menteri Kedua, Allahyarham Tun Haji Abdul Razak bin Dato' Hussain telah kembali menghadap Ilahi. Sememanganya aku tidak pernah langsung merasai kasih sayang Allahyarham Tun. Namun Allahyarham meninggalkan warisnya yang cukup berkualiti bagi menyambung perjuangannya yang belum selesai.
    Apa yang aku dapat simpulkan, aku dapat membayangkan bagaimana cara Allahyarham Tun mentadbir dan bekerja apabila mengamati cara Tok Najib menjalankan tugas²nya. Meskipun tidak 100% sama tapi hampir 90% serupa..

    ReplyDelete
  8. Kutty madet & kutty aljubory adalah dua eko kutty yg sgt2 merosakkan negeri2 melayu, perompak hasilmahsul samada utk keluarga mereka jgk kroni2 yg kebykanya kafir anti islam.
    Celaka dua ekor ni..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..