Full Width CSS

Mabuk Apa KJ Nak Suruh UMNO Kecam Ahli Berperangai Samseng


Pada pendapat aku, UMNO tak perlu ambil tindakan kepada ahli yang bertindak terhadap provokasi puak-puak DAP. Tak perlu nak jaga imej yang dah lama tercalar.

Kita bertindak atau tidak, tetap mendapat imej yang negatif daripada 'raykat'. Ini perkara yang perlu diakui kita semua. Kita takleh kawal mentaliti atau persepsi atau pemerhatian rakyat terhadap isu semasa yang berlegar hari ini.




Jika semasa kita menjadi kerajaan dahulu, wajarlah juga nak jaga imej sebagai parti pemerintah dan dalam masa yang sama pun kita tak buat hal dengan parti lawan.

Tapi dalam keadaan sekarang ni, pergi mampus semua tu. Siapa yang buat bangsat, kita balas dengan bangsat. UMNO dah tak perlu berdiam diri atau bersifat defensive. Masa untuk bangkit dan tegakkan kebenaran.

Jangan sibuk konon nak jaga hati rakyat tapi hati ahli sendiri dilukai. 

Post a Comment

5 Comments

  1. KJ PENAKUT bangsat geng anwaq HOMO ni - memang jenis Islam/Melayu liberal HARAM JADAH!! Tgk. juga si MENTERI PENDIDIKAN amat CELAKA, si BARUA Melayu HOMO-PENJILAT DUB*Q DAPeliwat HOMO Jijik ZIONIS yg. MENYOKONG bukan main si PELAJAR2 SAMSENG CINA rasis DAP BANGKAIBABI ni!!! Lihat di - http://www.utusan.com.my/berita/nasional/peringatan-maszlee-kepada-pengurusan-universiti-1.868517

    CELAKA betul si puaka2 PENDATANG2 CINA HOMO BANGKAI BABI DAP BANGKAI ANJING rasis ni - yg. juga boleh gelarkan sbg. 'PEROMPAK' dlm. DEMO HARAM depa ni, dgn. POSTER sbg. 'BADUT', Pemimpin Agung bangsa Orang Asal/Pribumi/Indigenous/Native Islam/Melayu kita, mantan PM/Presiden Umno amat gemilang kita, keturunan DYMM Sultan Hasanuddin dr. Empayar Orang Asal Islam/Melayu Bugis Gowa, Sulawesi, yg. begitu gagah menentang Penjajah/Perompak/Pembunuh Belanda-Zionis amat keparat di Kepulauan Melayu/Malay Archipelago kita, Orang Kaya Indera Syahbandar-ke 11 Pahang kita, YAB DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak tercinta kita! MAMPOS lu si PENGGANAS/PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH DAP BANGKAI BABI Homo jijik ZIONIS ISrael - yg. asyik nak MENUTUP mulut YAB DS Najib dan YM Raja Petra, dr. MEMBONGKARkan kes2 ROMPAKAN/RASUAH si BANGKAI2 BABI guan eng/kit siang DAP ni!!!

    Tgk. DEMO HARAM oleh si PENJAJAH2 CINAnjing DAPembunuh HOMO ni, utk. mengHALANG YAB DS Najib kita BERUCAP di RESTORAN tu - ini sebenaqnya nak MENGALIH PERHATIAN dr. kes2 RASUAH guan eng/kit siang BANGKAI2 BABI dan KES2 GENOSID, utk. MEMBUNUH seramai bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita, disyaki oleh EJEN2 PEMBUNUH/PENGGANAS DAPenjajah Homo jijik ZIONIS ISrael (terutamanya, dr. kesan2 JANGKA PANJANG, termsk. mendpt. pelbagai PENYAKIT spt. KANSER atau KEROSAKAN OTAK2, terutamanya BERIBU2 anak2 kecil/remaja kita dr. 9 SEK.2 KEBANGSAAN/AGAMA tu, terutamanya sbb. amat berhampiran Sungai Kim Kim tu, dan BAYI2 dr. mangsa2 di masa hadapan, yg. mungkin CACAT atau ada KANSER juga, di Sg. Kim Kim dan Sg. Masai, Pasir Gudang)!!! Dan adakah DEMO HARAM ni dpt. persetujuan POLIS -apalagi dgn. POSTER RASIS terhadap YAB DS Najib mcm. ni?!!!

    SYUKUR di atas KEBERANIAN YAB DS Lokman Adam dan PENDEKAR2 Islam/Melayu terCINTA kita, yg. berjaya MONGOYAKkan POSTER2 RASIS dan MEMBERHENTIKan DEMO RASIS, PROVOKASI dan KURANG AJAQ dr. PENDATANG2 CINA rasis BANGKAI2 BABI ni!! Kalau POLIS nak TANGKAP dan SALAHkan hanya PENDEKAR2 Islam/Melayu kita ni, yg. berjaya MENYEKAT si DEMO Pendatang2 Cina RASIS HARAM ni - kita juga BERHAK buat DEMO KURANG AJAQ mcm. ni pd. puaka2 PENGGANAS/PENJAJAH DAP BANGKAI BABI ni, di mana sj. depa BERUCAP, sbb. POLIS jangan pula nak PILIH KASIH!!!

    Lihat BLOG BANGKAI BABI ni, yg. nak MENYALAHkan YAB DS Lokman di -

    https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/lokman-adam-koyak-poster-provokasi-lagi/

    (Tok Terkedu)




    ReplyDelete
  2. *Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Orang Asal/Pribumi Melayu Malaysia (Malaysian Indigenous/Native Malay Liberation Group).

    Motto: Berjuang untuk KEMERDEKAAN bangsa Orang Asal/Pribumi Melayu Malaysia dari Penjajahan DAP amat rasis, ganas dan rakus.

    Nota: Sesiapa PELAJAR2 MELAYU yg. ingin menyertai kumpulan kami atau ingin dana utk. berdemo di UNIVERSITI2 AWAM/SWASTA, dgn. POSTER2 BADUT dan KES2 RASUAH/ROMPAKAN guan eng/mahathir/kit siang/mazlee/Anwar dsbnya, sila hubungi kami di Pn. Noor Brenner, di – jhm4614@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Betul tu. Ramai lagi diluar sana yg sedia menunggu arahan!! Bukan nuar saja yg boleh guna slogan LAWAN TETAP LAWAN

    ReplyDelete
  4. Budak Cina ni nak apa lagi.
    Tiap hari ada berita najib naik mahkamah.
    Nak cai publisiti la tu.
    Harapnya pRU15 boleh jadi calun kut

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..