Full Width CSS

Mahathir Kata Akan Pegang Jawatan Perdana Menteri 3 Tahun Tapi Tak Tahu Dari Tahun Bila Nak Start Kira Ni


Disebabkan terlalu kerap ditanya oleh pelbagai pihak mengenai pengunduran beliau sebagai Perdana Menteri, akhirnya Mahathir membuat kenyataan yang membuatkan cai PKR bakal meroyan.



Mahathir menegaskan bahawa beliau akan meletak jawatan dalam masa tiga tahun sebelum menyerahkan tugas kepada Presiden PKR, Anwar Ibrahim. Persoalan mengenai tarikh beliau akan berundur dan siapa bakal penggantinya mula menjadi perhatian sejak beberapa minggu kebelakangan ini sebab puak PKR dah tak sabar dan terlalu penat menyusun pelbagai line up untuk kem Anwar haha.

Tu la banyak sangat korang dok buat spekulasi pasal jawatan tu. Lain kali, dah jangan tanya atok. Kang bertambah dari 3 tahun jadi ke 4 tahun pula. Bukannya apa, Anwar akan menjadi Perdana Menteri Menunggu yang paling lama dalam sejarah peradaban bangsa Melayu di dunia ni kah kah kah.




Post a Comment

5 Comments

  1. SEPANDAI PANDAI AUTA MENIPU
    HEBAT LAGI AUTA ATOK PEROMPAK
    SEPANDAI MENJUBO MENYONDOL SLLU
    AKHIRNYA 2 KALI ALJUB KENA PENYEPAK




    KIKIKIKIKI... KEBILEHAN BERJUBO SAMBIL MENIPU TIADA TANDINGAN AKHIR NYA 2 KALI KENA GAME DENGAN ATOK KEPALA PEROMPAK... KESIANNN..!!


    BILA BUKU BERTEMU RUAS ... PADAN LA TU KEPALA PENIPU KENA GAME KEPALA AUTA MAMAK PEROMPAK

    ReplyDelete
  2. Setahun lebih telah berlalu. Kutty memerlukan tiga tahun lagi sebelum serah kerusi angan2 PM kepada Bang Non. Adusssss... kalau macam ni punya perjanjian alamat MATI kempunan la Non oiiiii!

    ReplyDelete
  3. Ketika saya remaja, soalan sama yang kerap ditanya sampai 4-5 kali sehari, terutama ketika majlis kawen atau majlis keluarga, hariraya, dll ialah "Bila nak kawen.....?". Semakin bertambah usia, soalan ini dah jadi soalan yg menyakitkan hati, lebih-lebih lagi kalau ditambah "Jangan pilih-pilih sgt". Jawapan saya juga, semakin kejam. "Aku ada mintak makan korang ke...?". Bila dah kawin, soalan klise pulak ialah, "Bila nak beranak...???". Kihkihkih....boring betul, bila soalan yg sama diulang-ulang. Jawapan saya juga tida sama. Kpd org ini saya ckp, "Sedang mencuba". Kpd makcik dan pakcik saya kata, "InshaAllah...". Kpd kawan-kawan, saya jawab, "Tak mahu anak....". atau, perlu ke saya beranak...?. Jadi, saya boleh bayangkan boringnya Tun M bila diasak dgn soalan yg sama. Mungkin satu hari nanti, dia akan jawab, "Tunggulah sampai saya mati!!!....".
    HAHAHAHA.....padan muka kamu semua.

    ReplyDelete
  4. Dialog dalam filem "Madu 3 Berkunyit Hawaw" semasa perjanjian PENYERAHAN KUASA dari PM kepada Bakal PM:

    3 November 2018
    Kalau Bang Non izin, sy jd PM 2 1/2 tahun (Tok Wan)

    24 Februari 2019
    Kekal sokong saya, Bang Non akan jadi PM lepas 2 tahun (.Tok Wan)

    29 Ogos 2018
    Saya percaya Tok Wan kite akan tunai janji serah jawatan PM pada Bang Non

    19 Mac 2019
    Saya yakin PM akan serah jawatan pd bapa saya (Anok Bang Non yang dah jadi janda)

    22Jun 2019
    Saya akan serah jawatan PM pd Bang Non ikut keadaan semasa (Tok Wan)

    23 Jun 2019
    Tiada perjanjian rasmi serah jawatan PM kepada Bang Non (Macai Tok Wan otak berlumut kerja bakar jambatan repair balik jambatan)

    24 Jun 2019
    Saya akan letak kuasa sebagai PM dalam 3 tahun (Tok Wan)

    Kesimpulannya, dialog filem P Ramlee bertajuk Madu Tiga Berkunyit Hawaw yang berbunyi,
    "Dan begitulah seterusnya sampai Abang Non mampus."

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..