Full Width CSS

Rafizi Kata Skandal Video Akhir Zaman Ujian Untuk PH Namun Tidak Nafikan Penglibatan Azmin


Sebelum bergelar kerajaan, Rafizi Ramli begitu lantang dan berani bukan-bukan mempertahankan pemimpin dan partinya. Sehingga wujudkan istilah ABU = Asal Bukan UMNO dan juga ungkapan Ini Semua Salah Najib. 

Namun kejantanan Rafizi hanyalah bersifat sementara dan selepas tidak menjadi Pembangkang @ kaki fitnah, Rafizi dilihat kian mendiamkan diri dengan pelbagai isu melanda PH.



Terbaru, Rafizi seakan redha dengan penyebaran skandal video akhir zaman melibatkan Menteri kabinet daripada PKR sendiri. Rafizi mengajak semua pihak supaya bermuhasabah diri dengan ujian besar yang sedang melanda mereka. 

Tanpa menghalakan sumber atau niat video ini tersebar kepada UMNO dan seangkatan dengannya, Rafizi dilihat seakan mengakui bahawa video ini adalah kesilapan di pihak mereka sendiri dan perlu diselesaikan segera kerana akan menjejaskan kepercayaan rakyat terhadap parti itu. 

“Tetapi pada masa sama ia juga bergantung kepada bagaimana kepimpinan kerajaan dan badan-badan kerajaan menguruskan perkara ini. Jika siasatan pihak berkuasa itu telus, bebas dan tiada campur tangan, itu akan menguatkan lagi kepercayaan rakyat kepada PH,”

Post a Comment

2 Comments

  1. LEMBAB SUNGGUH POLIS MENYIASAT KAN
    MUNGKIN BIJAN SEMBURIT BUKAN JENAYAH
    ATOK BODOH NAK COVER UP BURIT BIJAN
    LINGKOP MESIA DARUL BIJAN HARAMJADAH


    MINTRI SEGALA AGAMA MUJAHIT MUJADAH LANSUNG TAK BOLEH BUAT APA APA...
    OOOHH MUNGKIN SI KUNYIT MEMBIJAN SESAMA JANTAN DAH HALAL KOT... MUJADAH MUJAHIT INI KES ON KE TAK ON..!!


    KIKIKIKI...

    ReplyDelete
  2. Lama dah tak dengar SAMPAH ni buat statement...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..