Full Width CSS

Ralph Lauren Keluarkan Baju Edisi Bossku?



Post a Comment

5 Comments

  1. COMELnya baju BOSS ku YAB DS Najib terCINTA kita ni!!
    Mmg. YAB DS Najib kita ni mcm. TEDDY BEAR yg. amat diSAYANGI oleh MAJORITI bangsa BUMIPUTERA kita - PEDULikan bangsa2 PENDATANG amar RASIS dan TAMAK, yg. tak akan pernah MENGENANG BUDI!! Bapa jho low tu TOKEY si mahathir PARIA KERALA dan DAPembunuh, utk. MEMERANGKAP YAB DS Najib dan IMDB/SRC kita!!! Lihat PENIPUAN/PERANGKAP terorisma amat JIJIK ke atas pemimpin ORANG ASAL Islam/Melayu kita, ORANG KAYA INDERA SHAHBANDAR ke-11 PAHANG, keturunan DYMM Sultan Hasanuddin terCINTA kita, PAHLAWAN amat GEMILANG dr. EMPAYAR Melayu/Islam BUGIS GOWA, Sulawesi, yg. MENENTANG Penjajah keparat BELANDA-ZIONIS di KEPULAUAN MELAYU, mantan PM/PRESIDEN UMNO amat GEMILANG kita, YAB DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak terCINTA kita dan seluruh keluarga beliau, serta IMDB/SRC ni, di -

    https://www.malaysia-today.net/2016/12/05/the-worlds-biggest-media-conspiracy-by-george-soros-clare-rewcastle-and-dr-mahathir-to-destroy-najib-1mdb-and-kadem-al-qubaisi/

    The world’s biggest media conspiracy by George Soros, Clare Rewcastle and Dr. Mahathir to destroy Najib, 1MDB and Kadem Al Qubaisi

    By THE THIRD FORCE

    Malaysia Today
    Last updated Dec 9, 2016 !!

    ReplyDelete
  2. Ralph Lauren cuma mengenang budi. Pulau pandan, jauh ke tengah. Gunung daik, bercabang tiga. Hancur badan dikandung tanah. Budi yg baik dikenang jua. Tak rugi Kak Mah melabur berjuta $$$ beli hanbag, minyak wangi, kasut, jam tangan Ralph Lauren. Dapatlah juga Najib T-shirt BOSSKU Ralph Lauren. Sah...CASH IS KING!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. CELAKA lu minah HOMO si PENYAMAQ PARIA bangkai ANJING hindrafHOMO/Tamil Eelam SETAN DAPembunuh!! DAP PERASUAH/PEROMPAK/PENJAJAH/PENGGANAS/PENIPU/PENYANGAK homo jijik ZIONIS ISrael lu tu, amat KOTOR dan BUSUK mcm. BANGKAI ANJING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KES2 RASUAH/ROMPAKAN oleh si PERASUAH/PEROMPAK Pendatang Cina APEK guan eng DAP anjing ni terus diTUTUP secara HARAM - oleh geng SAMSENG Penipu/Penjenayah PEGUAM NEGARA PARIA pundek bangkai ANJING DAP PENGGANAS dia tu, di -

      Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal: Tommy Thomas is proving to be a bigger crook than Guan Eng

      By Raja Petra Kamarudin

      Malaysia Today
      Last updated Apr 8, 2019 !!

      Delete
  3. Kasihannya mahacai elephant, sembang lebat cakap kak mah beli beg juta2 tp beg2 & duit2 rampasan tp semua tu di dakwa di bawah akta sivil la pulak. Knapa x dakwa atas kesalahan jenayah sbb mencurik kan.. Kan.. Kan.. Hehe ur mother & father is green so elepen got fight grass die in the middle..

    ReplyDelete
  4. DULU AKU PERNAH TULIS MALAYSIA PERLU RAPATKAN ATAU MENYERTAI TERUS "PAKATAN BRICS"

    AKU AKAN BERHENTI MENYERANG ATOK FITNAH SEKIRANYA MALAYSIA MENYERTAI PAKATAN 'BRICS'/ Brazil,Russia,India,China, South Africa

    ANTARA PERKARA BERANI YANG DIBENTANGKAN OLEH BRICS IALAH :

    1. Pemansuhan penggunaan Dollar sebagai matawang dagangan untuk urusniaga minyak antara negara BRICS + Iran + Venezuela.
    2. Memperkenalkan satu matawang yang akan digunakan secara bersama dalam urusan urusniaga minyak.
    3. AIIB(Asian Infrastructure Investment Bank) sudah ditubuhkan di Shanghai untuk Pakatan BRICS bagi mengantikan Bank Yahudi IMF dan World Bank dan menghapuskan penggunaan Dollar Amerika.
    4. Memperkenalkan serta mempromosikan kedua dasar kewangan baru dan urusniaga baru di atas untuk digunakan secara meluas di dunia.
    DOLLAR ,IMF , WORLD BANK DAN FEDERAL RESERVE AKAN HANCUR DIBAWAH PAKATAN BRICS

    Sergei Glaziev, pakar ekonomi dunia berada dibelakang penubuhan Eurasian Union, telah mengajak Russia melakukan satu anjakan kepada perubahan sistem ekonomi baru yang lebih kukuh, stabil dan kuat. Glaziev menempelak sistem ekonomi yang diamalkan oleh Amerika dan sahabat mereka di Eropah yang menggunakan sistem riba secara melampau untuk menampung piramid-piramid hutang dan dalam masa yang sama menjajah dunia melalui hutang-hutang yang diberikan.

    SERGEI GLAZIEV : SISTEM HUTANG + RIBA TIDAK MASUK AKAL

    Sergei Glaziev menyatakan, sistem hutang dengan riba yang tidak masuk akal ini, memenjarakan setiap pihak yang berhutang di dalam satu putaran hutang yang tidak akan habis. Ianya melumpuhkan keupayaan kewangan pihak yang berhutang sehingga akhirnya asset-aset milikan mereka dirampas.

    Beginilah cara sistem ekonomi barat menjajah dunia tanpa perlu mereka mempunyai wang dan keupayaan kewangan untuk mendapatkan sebarang pemilikan. Dengan mempunyai pihak yang berhutang dengan mereka, mereka menjual hutang tersebut sebagai satu lagi bentuk hutang dan menggandakannya dengan sistem yang tidak bersandarkan sesuatu yang realiti.

    Semua ini perlu dihentikan menurut Sergei Glaziev. Lalu Sergei Glaziev mencadangkan agar Russia mengetuai dunia untuk melakukan satu perubahan drastik. Cadangan drastik ini termasuklah membuang amalan menggunakan Dollar Amerika di dalam urusniaga minyak antara negara-negara bersekutu dengan mereka.

    Sergei Glaziev yang menjadi penasihat ekonomi kepada sebuah kuasa besar dunia. Sebuah negara yang dikatakan oleh jurucakap media mereka sebagai berkemampuan untuk menukarkan Amerika Syarikat dari sebuah negara kepada lebuan radioaktif yang beterbangan di udara. Russia sebuah negara dengan keupayaan nuklear yang hebat dan kemampuan keupayaan perang yang digeruni.

    Bank Negara dan Central Bank setiap negara perlu direvolusikan dan direncanakan semula tidak terikat pada RIBA Yahudi Sedunia dan penghapusan secara total Dollar EURO dan Federal Reserve.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..