Full Width CSS

[Video] Hebatnya Kamu, Yakinnya Kamu Haziq Dengan Megah Mengaku Perbuatan Songsang Dengan Azmin Ali


Haziq Aziz secara steady nya dan juga formal mengakui di hadapan netizen semalam bahawa beliau adalah individu yang dilihat bersama seorang lelaki mirip Menteri yang sedang bertebaran di laman sosial media.



Hebatnya Kamu, Yakinnya Kamu Haziq

Inilah kemuncak kelainan yang kita dapat lihat apabila puak Pakatan Harapan Hancing (PH) memerintah negara. Secara terbuka tanpa selindung atau perasaan malu, si pelaku perbuatan sumbang songsang @ seks luar tabie ini mengakui perbuatannya. Malahan ekspresi wajahnya langsung tidak menampakkan tanda kesal atau kecewa atau apa² saja yang selain riang gembira.

Kerana Haziq yakin bahawa beliau mempunyai back up yang superrr hebat di belakangnya dan jauh lebih kuat berbanding tindakan yang bakal dikenakan oleh pihak Polis dan Jabatan Agama Islam kelak. Bak kata orang, dia ada cable besar selagi belum Pilihanraya Umum 15.


Lagi hebat bila perbuatan terkutuk dan keji ini dilakukan pada bulan Ramadhan atau kalau tak faham, bulan puasa weihhhh. Hang dengan Azmin takda akai ka.

Inilah jenama atau brand LGBT yang dipejuangkan oleh PH. Tiada batas dan tapis untuk bercakap mengenai hal yang tidak sepatutnya bagi seseorang individu atau paling tepat sekali bagi seorang Muslim lakukan. Benda dilarang oleh Islam, kejadahnya kau dengan takda perasaan boleh bercakap mengenainya dengan megah dan secara terbuka.

Beliau bukannya seorang mangsa tetapi beliau adalah individu yang mempunyai niat jahat menganiaya individu yang lain namun mempunyai keinginan naluri yang sama dan jijik.

Kita tunggu siasatan Polis dan pihak Jabatan Agama Islam mengenai hal ini.

Post a Comment

3 Comments

  1. buat kerja bulan puasa.. mujahit mujadah mohon keluar fatwa onn ke tak onn kifarah 3 bulan...???

    ReplyDelete
  2. aku doakan korang berdua mendapat hidayah dan segera bertaubat

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..