Full Width CSS

Rogol Amah : Exco Perak Enggan Berehat Meskipun Arahan Menteri Besar


Exco Kerajaan Paul Yong menolak saranan MB Perak supaya beliau bercuti.

“Bagi saya, saya masih belum dijatuhkan hukuman,” katanya ketika ditanya sama ada akan bercuti.



Beliau justeru berkata akan terus berkhidmat sebagai biasa dengan mengambil kira “mandat rakyat” kepadanya.

Paul Yong juga berkata boleh mengagak individu yang menurutnya bertanggungjawab di sebalik tuduhan merogol pembantu rumah Indonesia yang dihadapinya.

"Saya sebenarnya boleh (agak) suspek dan saya lebih kurang tahu siapa di belakang (tuduhan) ini.

"Saya tak ada bukti yang kukuh dan tak boleh bongkarkan di sini," katanya ketika ditemui di Mahkamah Sesyen Ipoh pagi ini.

Dalam masa sama Bendahari DAP Perak itu juga menyatakan rasa tidak puas hati terhadap polis yang menyiasat kes berkenaan sebagai tidak profesional kah kah kah.

Oiii dah rogol, tak ngaku pula. Dah sedap kah kah kah. 


Post a Comment

0 Comments