Full Width CSS

Ulangtahun Ke 60 PAS



Sambutan ulangtahun ke 60 tahun PAS peringkat Wilayah Persekutuan telah dihadiri kira² seramai 60,000 orang ahli PAS dari seluruh WP. Majlis sambutan telah diadakan di Taman Melewar, Gombak.

Jumlah yg di luar jangkaan ini telah menyebabkan ramai yg tidak dapat mengikuti perkembangan di dalam dewan semasa majlis sambutan tersebut.

Rata-rata yg hadir merupakan anak² muda yg kuat dan bersedia utk menghadapi ancaman lanun Pemuda UMNO pada pilihanraya akan datang.

Tapi apa yg pasti, tiada kelihatan artis² memeriahkan majlis tersebut. Duta PAS, Bob Lokman juga turut tidak kelihatan pada majlis tersebut. Mungkin Bob masih trauma dengan kejadian yg menimpa dirinya di Hulu Langat, minggu lepas.

Kebanyakan yg hadir semuanya dah dekat² sama umur dengan PAS.

Semangat semua geng² ibu Muslimah PAS.

Ada lah dekat 50 - 60 orang. Sesuailah dengan umur PAS.

Tgk tu, org tgh berucap kat depan. Pakcik² ni boleh melepak borak² kat belakang. Sapo pulak budak baju belang kuning ni.

Dan yg menariknya adalah..

KEMUNCAK utk segala² program PAS. Pastinya akan diadakan pungutan wang / derma ikhlas utk pilihanraya.

Apa yg pasti, PAS sudah mula kehilangan sokongan anak² muda yg sekarang ni lebih bijak menilai tahap IQ pemimpin PAS yg dianggap tidak boleh dipercayai langsung.


P/s: Teringin juga nak tau, ke mana arah tuju duit tersebut nanti. Kan bagus kalo ada sensor pada duit, boleh tau duit tu ke mana. Ke sana ker atau ke sini atau ke Hotel~

Post a Comment

2 Comments

  1. PAS = Parti alam seks
    parti anak sundal
    parti anak setan
    parti akal sengkek
    parti dll.....

    ReplyDelete
  2. UIHHH RAMAINYAAAAAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..