Full Width CSS

Tahun Terakhir Khalid Ibrahim Berkhidmat - Good Bye !

Tan Sri Khalid Ibrahim seorang manusia yang bermasalah?

Saya yakin ramai yg setuju dengan pendapat saya ini. Bermula dari masalah semasa menjadi CEO Guthrie sehinggalah menjadi MB Selangor, Khalid Ibrahim tetap bermasalah.



Kononnya kemasukan Khalid Ibrahim ke dalam PKR merupakan pelengkap kpd perti tersebut kerna mempunyai 2 orang 'pakar' ekonomi selain Anwar Ibrahim. Baca sini, Anwar Menteri Kewangan Awesome.



Isu di Parlimen yg dipegangnya pun tak sudah² lagi. Kelibat Khalid Ibrahim jarang sekali kelihatan di Bandar Tun Razak. Penduduk kecewa dgn sikap Khalid yg jelas sangat pentingkan diri sendiri.

Sudahnya Khalid Ibrahim tidak pergi ke Parlimen. Undi ditagih tapi harapan rakyat dibiarkan begitu sahaja. Klik sini Khalid Ponteng Parlimen.



Begitu juga nasib penduduk di Ijok yg tak dapat menahan amarah mereka dengan menyerang Khalid Ibrahim secara face to face.

Janji kosong dan manifesto yg dibawa Khalid Ibrahim / PKR hanyalah retorik utk meraih undi sahaja. Tapi apabila berkuasa, banyak pula alasan yg dijaja oleh puak² haram jadah ni. Memalukan sungguh.

Itu belum cerita air banjir di Kajang. Lagi pening kapla Khalid hehe.. Meh baca sat kat sini.

Rakyat Selangor perlu kembalikan kepercayaan kepada Barisan Nasional utk menerajui negeri ini kerana BN tahu menguruskan negeri dari semua aspek.


UNDI BN
BN Lengkap Segalanya

Post a Comment

2 Comments

  1. PKR hendakkan kuasa bagi menyapu sebanyak mungkin untuk diri dan keluarga sendiri shj. Itulah kuasa pada mereka. Mereka tahu ia tak akan bertahan lama. Sebab itulah mereka gunakan masa yang ada untuk menyapu bersih masuk ke kocek sendiri.

    Halalkah rezeki untuk anak bini ini....atau aku peduli apa..?
    Nantikan balasanya..pasti akan tiba. sekian.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..