Full Width CSS

PKR Hantar Memorandum Ke TV3


Menurut sumber² dalaman Media Prima Bhd yg saya perolehi mengatakan pada hari Jumaat lepas, Media Prima telah dikunjungi oleh sekumpulan kecil penyokong² tegar atau berkemungkinan pegawai dari Ibu Pejabat Parti Kencing Rakyat (PKR) yg menamakan diri mereka sebagai AIC.

Siapa pulak AIC ni?
Mungkin membawa maksud Anti Israel Club ataupun Anwar Ibrahim Club.


Semasa tibanya di hadapan pintu depan Sri Pentas, Bandar Utama. Kumpulan terbabit telah dihalang oleh pihak security dan tidak membenarkan mereka memasuki premis terbabit. Difahamkan, mereka ingin menyampaikan memorandum kpd Datuk Johan Jaafar, Pihak Pengurusan Media Prima.

Menurut cerita, memorandum tersebut ingin mendesak TV3 memberikan ruang dan peluang kpd Anwar Ibrahim utk muncul secara ekslusif di kaca tv bagi membalas segala tohmahan dan fitnah yg dilemparkan satu pihak terhadapnya kah kah kah kah kah kah kah aduhaiii memang tergelak guling² ni..


Kenapa pilih TV3?

Kerana TV3 mempunyai rating tertinggi di Malaysia ker atau
kerana TV3 merupakan tv swasta bukannya milik kerajaan Malaysia?

o0o0o0o kesiannya kalo begitu.

Apa pun alasan mereka dari PKR atau AIC, saya dapat merasakan bahawa Media Prima melalui TV3 tidak akan melayan sama sekali permintaan daripada Anwar Ibrahim. Kerana apa..?

Kerana dulu kan Anwar pernah kata, "TV3 merupakan alat perkakas UMNO murahan". Tak percaya?

Meh tengok video di bawah ini..



Daripada video di atas, patutkah TV3 membenarkan Anwar Ibrahim muncul secara ekslusif di hadapan kaca televisyen? Hehehe..

Kenapa tak muncul di dlm video MalaysiaKini atau buat je satu lagi channel khas utk memburukkan kerajaan Malaysia. Kan Pakatan banyak funder dari luar negara keh keh keh.



#LAMBAI
Lagi Anak Muda Benci Anwar Ibrahim

Post a Comment

5 Comments

  1. AIC - An Israeli Club

    ReplyDelete
  2. boleh juga baca di blog Mazidul Akmal - http://www.mazidulakmal.com/2012/02/boikot-tetapi-menuntut-untuk-muncul-di.html ;)

    ReplyDelete
  3. Mat Bontot oh Mat Bontot Nak Jadi PM Malaysia? Alamat JAtuhlah maruah Malaysia. PM Homoseksual. Apa pun Suka sama suka tetap HAram!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Zaman internet ni payah nak menipu....

    ReplyDelete
  5. bodoh lah media prima kalau benarkan anwar muncul di TV3....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..