Tuesday, March 20, 2012

2 Petugas SPR Lembah Pantai Ditangkap @RajaNongChik @n_izzah @umbkl

Tengahari tadi di PPR Kg Limau, Lembah Pantai.


Dua orang anak muda didapati menyamar sebagai pekerja Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). Setelah ditanya penduduk setempat mereka mengaku yang sebenarnya disuruh berbuat demikian oleh wakil rakyat Lembah Pantai, Nurul Izzah.


Jeng.. Jeng.. Jeng...
'Petugas' SPR memakai vest hitam

Selepas ditahan oleh penduduk, Polis dipanggil dan kemudiannya datang menahan mereka. Kedua² mereka dibawa ke Balai Polis Pantai untuk siasatan lanjut berhubung hal tersebut.

Si Setiausaha Politik Nurul Izzah, 
Fahmi Fadzil menerusi akaun twitter nya mengamuk bagaikan babi kematian anak apabila mendakwa pemuda² ditahan tanpa sebab munasabah. Dan mendakwa barang² mereka telah dirampas penduduk yakni UMNO lah.


Padahal yang rampas tu Polis bukannya UMNO seperti yang di dakwa.


Lihat skrin capture di bawah



PKR menggalakkan anak² muda berbuat jenayah. Menyamar sebagai penjawat awam merupakan satu kesalahan jenayah yang serius. Inilah kerja PKR yang ternyata salah tetapi menyalahkan UMNO sesuka hati mak bapak dorang.


Semua kerja² busuk PKR, mereka akan halakan kesalahan tersebut kepada UMNO. Sedangkan UMNO hanya menjalankan tanggungjawab tersebut berdasarkan aduan penduduk yang syak perilaku mereka ini. 


Siapa yang BERSIH dan siapa yang tak BERSIH?




Sumber : Ketua Pemuda UMNO Lembah Pantai - Dato' M. Sazali Kamilan
____________________________________________________
Pengumuman


Mari membantu keluarga ini. Bantuan anda sangatlah dihargai.

8 comments:

  1. Nurul Izzah kata ada surat dari pejabat rasmi PKR tapi masalahnya budak ni mengaku buat kerja SPR. Mmg patut kena tangkap la

    ReplyDelete
  2. ni semua propaganda UMNO lah nih

    ReplyDelete
  3. Memang UMNO je berani buat kerja2 busuk ni bro

    ReplyDelete
  4. bestnya..buat apepun sume salah UMNO..hebat!!

    ReplyDelete
  5. modal basi pgayr..bila tersepit & dah ternukti buat salah, terus tuduh umno jahat! adaka lagu tu?? cermin diri sendiri seblm tuduh umno gitu gini. pgayr takkan berjaya dgn menipu siang2 mcm ni!!

    Insyaallah, umno akan terus berbakti w/pun difitnah pgayr sesuka hati...

    ReplyDelete
  6. apa Nurul Izzah...
    ala ... Bapa Borek... Anak Rintik....

    Bapak Raja Penipu Paling Besar...
    Anak tentulah ikut jugak kann...

    PRU nanti confirm bungkus pkr ...
    Takbir.!!!

    ReplyDelete
  7. PKR tunggu masa retak... dah banyak kemugnkaran dilakukan PR ni termasuk PAS

    ReplyDelete
  8. azizah dh menopus salah umno ker?
    atau kote anu gay tak mau kat azizah salah umno ker?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...