Thursday, March 15, 2012

Bakal ADUN PAS Mohon BR1M


Klik Untuk Besarkan Imej
Wah!!! Ini satu cerita menarik ni. Macam mana dia nak jadi ADUN kalau dia sendiri pun mintak bantuan dari pihak Kerajaan?

Ni kisah seorang Yang DiPertua PAS Kawasan di sebuah derah di Negeri Pahang ni. Dia pernah mohon Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M).

Tapi, permohonan dia ditolak kerana tak cukup maklumat. Tinggal lagi, dia telah merayu untuk mendapatkan bantuan tersebut. Dan ianya diluluskan oleh Kerajaan. Ini suratnya:

Klik Untuk Besarkan Imej
Nampak sangat la yang dia sendiri pun memang tak layak nak jadi pemimpin sebab dia sendiri kurang berkemampuan. Jadi, macam mana dia nak membantu rakyat nanti?

Itu dah satu hal. Satu lagi, dia tak malu ke dengan pemimpin PAS lain yang mengatakan duit Bantuan Rakyat 1Malaysia ni Haram untuk digunakan?

Kalau dah tau Haram, menda jadahnya pulak Yang DiPertua PAS ni nak mintak bantuan tersebut? Kalau dah tau Haram, baik tak payah mintak lansung!!!

Inilah sikap dan sifat munafik yang ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang ni sebenarnya. Depan dia kutuk 'kaw - kaw'. Tapi kat belakang, dia ambik jugak!!! Dasar orang tak tau malu. Lagi dia ada hati nak jadi pemimpin? Ceit!!! Pigidah!!!

Sumber : Semut Hitam

1 comment:

  1. Biarlah dia apply... sesapa yang layak boleh mohon. tak kira apa fahaman politik. Kerajaan dah ikhlas nak beri.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...