Thursday, March 8, 2012

BN Offer Bantuan Kepada Khalid Gagap

Saya agak tidak setuju dengan berita di bawah ni tapi baca je lah dulu hmmm..


Barisan Nasional (BN) Selangor hari ini menawarkan bantuan penyelesaian kepada permasalahan sampah di negeri tersebut. Walaupun tender telah dipersetujui antara kerajaan negeri dan kontraktor yang dimeterai kurang 40% (tak termasuk under table) berbanding semasa pemerintahan BN sebelum ini.

Tawaran tersebut dikemukakan oleh Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO, Datuk Noh Omar (gambar) kepada Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim.


Noh Omar berkata, BN yang sudah lali dengan isu² permasalahan rakyat ini dan sedia membantu kerajaan negeri Selangor dalam menyelesaikan kemelut sampah di negeri tersebut dengan satu syarat.

"Kerajaan Pakatan melalui Menteri Besar perlu memohon maaf kepada rakyat Selangor khususnya dan mengotakan janji² yang pernah ditawarkan seperti yang terkandung dalam Manifesto Pilihanraya 2008 yang lepas.

"Selepas itu, BN akan bantu kerajaan Pakatan menyelesaikan permasalahan sampah tersebut", katanya kepada pemberita selepas merasmikan Majlis Menggelakkan Kerajaan Selangor Bersama Blogger² Pro UMNO dan Barisan Nasional.

Kah kah kah jangan berharaplah weihh Khalid Gagap !!!~

Sekarang ni masalah sampah pulak menghantui kau. Sedar²lah, rakyat Selangor tidak mahu lagi tinggal dalam longgokkan sampah dan hidup bersama Wakil² Rakyat sampah yang ada di dalam negeri Selangor.


Dengar khabar dari sumber dalam Pejabat SUK Negeri, lepas ni kerajaan negeri akan kenakan cukai sisa pepejal dari setiap rumah. Contoh, satu rumah akan dicaj RM10 sebulan dan bil akan dicaj terus melalui cukai pintu? Menggila..

Biar Rakyat Terus Ditipu



P/s : ada budak pembangkang kata, sampah yg banyak² kat Selangor tu dibuang oleh org² UMNO kah kah kah bengap punya pandangan~

1 comment:

  1. La aku ingat Be end nak bantu khalid gagap untuk bercakap normal semula [ ta bohong dan ta cakap tergagap gagap ]

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...