Friday, March 9, 2012

Chegubard Diugut Ketua Pemuda Bahagian



Seorang ketua pemuda Umno bahagian merangkap Timbalan Pengerusi Unit Media Baru (UMB) telah membuat satu ugutan terbuka terhadap Chegubard. Ia berikutan ceramah A.B.U yang akan disampaikan oleh Chegubard pada 9 Mac ini di sebuah lokasi pertindihan tiga parlimen iaitu kawasan Sri Rampai. Parlimen yang terlibat ialah Setiawangsa, Titiwangsa dan Wangsa Maju.

Ugutan Razlan berbunyi "Jangan salahkan Umno kalau tak balik Rembau", berbunyi seolah satu ugutan pukul/culik/bunuh sekiranya Chegubard meneruskan ceramah pada 9 Mac nanti. Ugutan ini juga merupakan satu usaha untuk menghalang Chegubard menyampaikan ceramah yang mendedahkan hubungan dagang Malaysia-Israel termasuklah pendedahan perniagaan minyak sawit secara terus ke Israel.


Umno cuba mengepung maklumat dan kebenaran daripada sampai terus kepada rakyat. Pendekatan samseng berbentuk ugutan digunakan dan ia bukan dihambur oleh ahli biasa tetapi seorang ketua pemuda Umno yang juga memegang jawatan utama sebuah badan yang direstu oleh Umno sendiri iaitu Unit Media Baru. 


Jelas menunjukkan Umno panik dan terpaksa menggunakan pelbagai kekerasan dengan matlamat pihak polis menghentikan majlis penerangan yang berlangsung. 


Sumber : Suara Razlan's

p/s: nak culik Chegubard pastu nk ikat kat pokok mangga yg ada kerengga rasanya, mst dia terkencing²~

2 comments:

  1. asal yg jahat jer semua tuduh umno...

    musiBARD ni baik sangat ka???

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. Ekeleh baru cakap camtu dah bising kena ugut? Ada teloq ke takde teloq si Badigol Bard nih? Harap badan je gedabak. Aku pun rasa nak baling kau dgn kulit doreyan kalau aku jumpa kau kat Ghombau! Hah! Nak saman aku pulak??? Ahaks.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...