Full Width CSS

I Salute Shahrizat !~

Pengorbanan yang Dato Seri Shahrizat lakukan hari ini tidak mungkin mampu dilakukan oleh mana-mana pemimpin Pembangkang. Kita saksikanlah sendiri apa yang terjadi bila sesuatu isu melibatkan pemimpin pembangkang :


1) Anwar telah meliwat Sukma, Mior, Azizan, Ismail Harun, Ahmad Hairani, Saiful Bukhari dan ramai lagi, namun beliau tak pernah merasa aib malah masih cuba menegakkan benang yg basah walaupun spermanya dijumpai dalam rektum Saiful.



Baca di sini.

2) Nik Aziz masih mempertahankan Mat Sabu bermati-matian walaupun Mat Sabu telah ditangkap khalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Baru.

Hari ini Mat Sabu terus diangkat sebagai Timbalan Presiden PAS.





3) PAS masih meletak semula Saiful Bahrin sebagai ADUN Selising walaupun Saiful sebelum ini pernah ditangkap dalam bilik VVIP 1 gerabak keretapi KTM bersama isteri orang. 

Yang menangkap mereka Pembantu Nik Aziz sendiri dan dalam keadaan isteri orang itu hanya memakai tuala merah dan Saiful hanya berseluar dalam.

4) Elizabeth Wong masih lagi dikekalkan sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor walaupun beliau bersekedudukan dengan Helmi yang mendedahkan gambar bogelnya.




5) Badrul Amin masih dikekalkan sebagai Ahli MPT PKR dan Penerangan Kerajaan Selangor walaupun ditangkap khalwat bersama isteri orang jam 2 pagi dlm sebuah bilik hotel di Kuantan.




6) Anwar yg kantoi bila gambar video lucahnya dengan Pelacur China didedahkan oleh Dato Eskay, masih tak tahu malu dan mengekalkan kerusinya sebagai Ketua Pembangkang.



7) Nik Aziz yg kantoi kerana nak pergi menunaikan Haji dengan duit hasil Suapan Abroad Technologies Sdn Bhd bernilai RM650,000 setelah meluluskan hampir 3000 hektar konsesi balak dan konsesi pasang billboard kepada Abroad Tech, tanpa segan silu mengakui bahawa beliau dah 20 tahun ke Mekah dan tak pernah pakai duit dia walau 5 sen.


8) Ir Ariffahmi Bin Abd Rahman, Menantu Nik Aziz dilantik oleh beliau sebagai CEO PMBK sehingga rugi berjuta ringgit, Nik Aziz tak pernah rasa bersalah.




Syok betul jadi pemimpin Pakatan ni. Kalo buat salah, tak perlu risau dengan pandangan umum. Mereka sendiri akan spin dan katakan ini semua kerja UMNO walaupun UMNO takda dosa pun dengan mereka.

Post a Comment

2 Comments

  1. Kepentingan nasional mengatasi kepentingan peribadi. Syabas!!

    NURUL IZZAH KENA BALUN DENGAN RAJA NONG CHIK SEBAB HINA KAKITANGAN AWAM. Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. WOI, WOI ,WOI.....JANGAN LA KATA KAT TOK GURU MACAM TUUU!!! MAKSUM DI TUUU!!! MUNGKIN DIA NI SALAH SORANG SAHABAT NABI YANG DIJANJIKAN SYURGA KOTTT!!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..