Full Width CSS

Jawatan Kosong Menteri Pembangunan Wanita

Belum pun menjangkau 'usia' seminggu pengumuman pengunduran daripada jawatan Menteri Pembangunan Wanita & Keluarga. Ada beberapa pihak yang mula bercerita dan bergosip tentang siapakah gerangannya bakal menjawat jawatan tersebut.

Teka teki tersebut terus berlegar di ruang-ruang angkasa Lembah Pantai, pejabat Kementerian terbabit dan di segenap blog-blog umum.

Dato Seri Shahrizat Abd Jalil yang juga merupakan Ketua Wanita UMNO mengumumkan perkara demikian kelmarin di Johor.

Sudah ada khabar-khabar dari banyak peringkat, ada yang telah melobi diri sendiri dan memasang angan-angan untuk menjawat position tersebut.

Namun agak kelakar apabila ada ura-ura mengatakan Ketua Bahagian UMNO Cheras, Dato Syed Ali Al Habshee bersedia menjawat jawatan tersebut. Menurut rumors juga, punca pertikaian dan kecaman Syed Ali terhadap Kak Ijat sebelum ini kerana beliau menginginkan jawatan selaku Menteri tersebut sahaja hahaha.

Menurut cerita-cerita gosip dari kumpulan Rafizi PKR, si Nurul Izzah pun berminat nak pegang jawatan tersebut keh keh keh.

Post a Comment

1 Comments

  1. Suruh Syed Ali jaga kawasan Cheras tu dulu..dapat ke dia ambik kawasan tu daripada pembangkang..jangan main banyak cakap jee..kalau nak bandingkan jasa beliau dengan jasa Shahrizat terhadap rakyat jauh panggang daripada api..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..