Monday, March 26, 2012

Rasa Macam Nak Hentak Kepala Kat Dinding

Saya nak ajak para pembaca sekalian untuk berimaginasi satu perkara.

Cuba bayangkan anda sedang dalam keadaan kelam kabut menyelamatkan anak, isteri, mak, harta benda dan dokumen² penting ketika berlakunya kejadian banjir.

Keesokkannya anda telah dipindahkan ke dewan orang ramai atau ke penempatan sementara mangsa banjir. Dengan keserabutan kepala mahu memikirkan nasib keluarga, harta benda dan menganggar kerugian yang dialami.

Tiba² muncul seorang badut yang cuba menceriakan anda.


Dan muka badut tersebut dari dekat kelihatan seperti di bawah ini.


Jika anda merupakan mangsa banjir, apakah tindakan spontan anda masa itu?

7 comments:

  1. kalau aku mangsa banjir, aku sepak je sial tu. dasar ahli parti kimak

    ReplyDelete
  2. Kalu aku pun bengang tgk muka badut ni...

    ReplyDelete
  3. maunya aku baling dgn botol air...

    yelah kepala tengah serabut tapi badut PKR buat lawak bangang plak..hampehhh... baik tak yah datang makin semakkk kepala...

    ReplyDelete
  4. $!@L punya badut pkr! dah la badut bangang...siap ada lambang mata lagi... konon lawak la tu...apa ke bangang punye pkr

    ReplyDelete
  5. derma KY dan Kondom free.. Karipap...

    ReplyDelete
  6. Patut ramai2 angkat badut ni humban dalam tong sampah alam flora...

    ReplyDelete
  7. jap, yg sume anom kat atas ni org yg same kan? tgok cara tulis pun tau. pui

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...