Wednesday, March 21, 2012

Selangor Bakal Dipulangkan Kepada BN @khalidibrahim @nohomar





Setiap kali saya pulang dari kerja, pasti saya akan ternampak bunting yang digantungkan di sepanjang jalan keluar dari Intelligent City ni. Nak amek gambar cantik² memang tak sempat tapi boleh lah.


Search punya search, baru lah nampak gambaran yang sebenarnya.


"Terima Kasih Atas Kepercayaan Anda"


Dalam sungguh maksudnya tu.


Adakah kerajaan yang diterajui oleh Tan Sri Khalid Ibrahim sekarang ini akan dipulangkan semula kepada Barisan Nasional (BN) selepas PRU 13 akan datang?


Atau adakah Khalid Ibrahim yang mengucap terima kasih kerana memilih dirinya sebagai Menteri Besar untuk sepenggal? Adakah selepas ini Khalid Ibrahim tidak akan menjadi nahkoda kerajaan Selangor?


Benarkah dakwaan yang mengatakan selepas PRU ini nanti, jika Selangor masih berjaya mempertahankan negeri tersebut. Azmin Ali bakal dilantik menerajui Selangor menggantikan Khalid Ibrahim?


Kepada Khalid Ibrahim dan kerajaan Pakatan.


Saya ucapkan jutaan TERIMA KASIH kerana sudi mewarnai dunia politik tanah air dan dalam masa yang sama mengubah landskap politik negeri Selangor. Secara peribadi saya mempercayai bahawa kerajaan Pakatan Selangor mempunyai aktiviti rasuah yang terbesar berbanding negeri² lain.


Selamat jalan daaaaa Khalid Gagap dan Pakatan Selangor !!!




Please do not come to Bandar Tun Razak & make 10 cent face hehe.



1 comment:

  1. Salam... Bro... hang keje kat Cyberjaya ker? Aku lalu kat sini dok bergantungan bunting Khalid Gaggagaaagggaaaggagaggagaaaaggappppp ni... Ha ha ha ha ha ha ha....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...