Tuesday, April 10, 2012

Aishah Minta Gambar Vogue Didelete


Aishah meminta pada sesiapa yang ada gambar bogel yang mendedahkan auratnya masa dia zaman muda² dulu tu, tolonglah pulangkan pada dia atau delete saje semua pic² tu. Itupun kalo sayang Aishah lah.



Tapi bagi sesiapa yang tak rasa sayang dan tak berminat nak melayan karenah makcik yang mengutuk kerajaan BN ni, baik disimpan atau tayangkan je gambar tu pada khalayak.

Beringat sebelum parah ya Aishah.

Saya ada gambar Aishah yang tidak bertudung. Saya boleh delete kesemua gambar itu tapi dengan satu syarat.

Sila pohon maaf kepada bekas Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga, Dato Seri Shahrizat Abd Jalil dan juga mohon maaf kepada Barisan Nasional atas tindakan menghina kami yang bernaung di bawah UMNO dan BN.

Ada berani ker Aishah?

Kalo tak minta maaf pun takpe sebab masih juga ada nikmat dosa pada diri tu nanti.

Baca sini artikel kekesalan Aishah terhadap Dato Seri Shahrizat.

15 comments:

  1. NAK TENGOK GAMBAR AISAH BERSAMA BOY FRIEND MAT SALLEH, SEMASA DI NEW ZEALAND DULU? ... HEBAT BEB... PANAS....PANAS... PANAS

    ReplyDelete
  2. aishah, kalau awak ni berani nak mengail di lautan dalam sedangkan awak tahu kailnya hanya sejengkal, awak kena tanggunglah segala akibat!

    pandai sangat awak menyerang pemimpin BN padahal awak yg bermasalah...tak dapat apa dihajati, awak nak salahkan kerajaan? awak yg kawin ngn mat saleh masa belajar, lps tu anak awak dia ambik, awak nak salahkan pihak lain?

    patut mo ingat la kalau nak bedal orang, pastikan awak tak ada history dulu!! awak ingat semua orang nak kesian ka sama awak lps awak serang kerajaan? MAJORITI yg sokong BN akan hantam awak balikla aishah! awak silap hitung la...awak juga silap harap kpd JANJI MANISMU dari pas & pkr sbb pr ni akan gunakan awak kalu awak tak pandai gunakan mrk plak!!

    awak silap awak tanggung...tak ada yg dpt diharap lg sbb awak dah bakar jambatan harapan awak sendiri!!

    ReplyDelete
  3. Macam dia sorang ada masalah. Sendiri buat orang lain nak disalahkan. Orang cari rezeki guna bakat awak cari rezeki di pentas politik dengan maki hamun orang. Tengok muka kau pun dah menyampah jauh sekali nak sayang.

    ReplyDelete
  4. Sendiri mau ingtlah aishah....

    ReplyDelete
  5. Aku heran,,,bila dah sain jadi ahli pas, betapa melampaunya hentam kerajaan bn dan pemimpinnya..
    nyata si aisah ni tak tau yang mana satu perjuangan yang benar..takat jadi ostajah celup tak yah..lee.
    dah tu takut pulak tentang gambar2 lama..

    ReplyDelete
  6. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  7. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  8. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  9. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  10. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  11. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  12. nmaso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  13. nmaso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  14. maso sodah ko lupo diriado masaalah baru nk tadah hampes,cokap lomang den ni ahh yampah tegok muko ko,samo jo macam usetah bob munafik tu,

    ReplyDelete
  15. Banyak juga laki si Aisyah tu. Laki Singapore pun dia ada kan. Bro tolong korek sikit. Nak masuk parti apa pun takde hal tapi jangan kutuk orang sebab peribadi sendiri pun bukan elok sangat.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...