Friday, April 13, 2012

Amaran Tsunami Ditarik, Aishah Bila Nak Tarik Kenyataan?

Alahai Aishah..

Saya dan sahabat-sahabat pembaca yang lain masih tertunggu-tunggu jawapan balas Aishah untuk menarik semula kenyataan yang menghina UMNO keseluruhannya.

Aishah menyertai PAS kerana terlalu kecewa dengan kualiti hidupnya sebelum ini dan menyalahkan Dato Seri Shahrizat Abd Jalil kerana tidak dapat membantunya.

Kekecewaan Aishah bermula apabila anaknya sudah pandai membuat demontrasi menghisap ganja. Rentetan itu, dia telah cuba memohon bantuan Shahrizat selepas membuat persembahan di program rasmi. Disebabkan Shahrizat tidak dapat membantunya ketika itu, maka Aishah merasakan dirinya umpama melukut di tepi gantang keseorangan (padahal time tu bukan masa yg sesuai utk meluahkan masalah dan mohon bantuan).

Disebabkan rasa ingin mencari publisiti murahan, dia dengan bangganya berdiri di atas pentas PAS dan berani menghina dan mencaci Shahrizat kerana gagal membantu dirinya ketika itu.

Kedunguan sebilangan rakyat Malaysia hari ni yang terus menyalak dan memukul canang ke seluruh dunia disebabkan kegagalan mendapatkan bantuan (1st time apply) sangatlah tidak boleh dimaafkan.

Perbuatan Aishah ini umpama sengaja mencari salah dan silap kerajaan. Dia juga sengaja menggunakan kepopularitian dirinya untuk menjatuhkan aib kerajaan Malaysia. 

Secara peribadi saya beranggapan Aishah sebagai seorang rakyat Malaysia yang tak reti bersyukur dan menyalahkan orang lain apabila popularitinya kian merundum.

Masih mahu menyokong artis ini? Teruskanlah menyokong tapi pastikan anda undi BARISAN NASIONAL


Sent from my Samsung Galaxy Tab Abah Kau

9 comments:

  1. Anak hisap ganja pon salah kerajaan?? kerajaan ke yang supply ganja tu??

    ReplyDelete
  2. Aishah tu tiru Bob...Bob pun dulu bertahu sebab dia sokong Pas kerana selama dia menyokong UMNO menyebabkan dia dan keluarga jauh mengingati Allah...aishah pun beritahu anak dia isap ganja kerana dia sibuk sokong UMNO....

    ReplyDelete
  3. Aishah tu tiru Bob...Bob pun dulu bertahu sebab dia sokong Pas kerana selama dia menyokong UMNO menyebabkan dia dan keluarga jauh mengingati Allah...aishah pun beritahu anak dia isap ganja kerana dia sibuk sokong UMNO....

    ReplyDelete
  4. Aishah tu tiru Bob...Bob pun dulu bertahu sebab dia sokong Pas kerana selama dia menyokong UMNO menyebabkan dia dan keluarga jauh mengingati Allah...aishah pun beritahu anak dia isap ganja kerana dia sibuk sokong UMNO....

    ReplyDelete
  5. macam2 artis ni.. rumah tangga hancor semuanya salah kerajaan..
    salahkan diri sendiri tak tahu nak didik anak dan keluarga...

    bagus lah masuk Pas tu..harap2 keluarga dia boleh berubah, anak dia boleh jadi baik, tapi kalau tak berubah jangan salahkan kerajaan plak lagi..salahkan lah parti yang awak masuk tu..

    tanggungjawap sebagai seorg ibu dah gagal senang2 salahkan org lain... pelik artis2 sekarang ni

    ReplyDelete
  6. AKU DAH BAN MAGKUK NI

    ReplyDelete
  7. Aku dah BAN artis bodoh macam aishah ni!

    ReplyDelete
  8. anak isap ganja jer....makdia korang tak tanya ker?
    senang betul jadi ustazah di zaman sekarang...dunia dah dekat nak kiamat..

    ustaz tin milo

    ReplyDelete
  9. Kalau Kak Ijat nak layan sume kes macam dia, mmg x ada keje lain la. Sendiri buat sendiri tanggung. Jgn guna populariti utk dptkan simpati.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...