Wednesday, April 25, 2012

Auntie Bersih Memang Cibai

Makcik kesayangan Adam Adli dan budak² mahasewel selalu datang ke mana² program pembangkang di sekitar Kuala Lumpur. Imejnya seakan² seperti seorang Cina yang susah hidupnya disebabkan ketidakadilan kerajaan.

First appearance di Bersih 2.0. Berlagak seperti superwoman yang hebat berhadapan dengan Polis & FRU.


Kemudian kecoh selepas Bersih 2.0 tu, si lahabau² Bersih mengangkat Auntie ni sebagai seorang yang telah dianiaya & tidak dihormati oleh Polis

Tak lama selepas itu, ini orang tua muncul lagi semasa di Balai Polis Dang Wangi. Kononnya memperjuangkan nasib mahasewel yang bacul lari ke KL untuk buat laporan Polis kononnya dibelasah teruk semasa demo di hadapan pintu gate UPSI.


Baca sini untuk story tersebut.



Datang entah dari mana, tiba² nak nasihatkan Wanita UMNO. Kemudian, orang tanya lain, dia jawab lain. Nampak sangat perangai Pembangkang sial.

Kat bawah ni pula, video yang diambil oleh Minaq Jinggo beberapa hari lepas di Dataran Merdeka.



Tak sebab tiba² ini orang tua naik hangin. Hantu gila dah masuk dalam badan la tu.

Tapi menariknya, Auntie mental ni peluk Ipad tuuuu. Adakah dia disponser atau itu memang Ipad kepunyaan dia dan selama ini dia berlakon bodoh dan sedey je muka di hadapan semua orang.

Hentikan Eksploitasi Golongan Usia Emas kerna dikhuatiri bakal meninggal semasa Bersih 3.0 kelak.

4 comments:

  1. Duduk umah la auntie... Jaga cucu...xyah sibuk hal org...

    ReplyDelete
  2. SAMAD SAID NI BERAPA UMURNYA?
    NAMPAK MACAM DAH 100 TAHUN

    ReplyDelete
  3. si tua cibai tu bukan sebarang cibai.
    cibai tua kelentit basi.

    ReplyDelete
  4. Makin tua makin bodo.. Si samad tu lg la bebal.bako janggut kambing nyer jer..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...