PM

 photo IMG-20140720-WA0036.jpg

Saturday, April 28, 2012

Auntie & Kadiaq Bersih Spotted

Wah wah wahhhh..

Auntie Bershit dan Kadiaq diiring bagaikan pemimpin bertaraf Anwar Ibrahim sepanjang hari ini.

Apa yang saya dilihat, beberapa orang yang berlagak seperti bouncer berfungsi membuka laluan kepada kedua-dua 'tokoh' tua pencacai Anwar Israel ini.

Yang menariknya, Ambiga punya bouncer ada sekitar 2 3 orang tetapi kedua-dua mereka ini memiliki 5 6 orang pengawal hehe.

Teka teki siapakah bakal menjadi korban untuk himpunan kali ini bakal terjawab sekitar jam 5pm kang. Dengar cerita kawan-kawan di rumah, katanya Unit Amal bertempur dengan Polis di KLCC.

Nantikan yo..
Post Guna BlackBerry® Je

2 comments:

  1. Unit anjing amal pas tu bkn main rapat lindung bersih...

    Bkn main gagah rempuh polis...

    Masa demo ptptn kat dataran hr tu dah nmpk maksiat dpn mata buat x taw...jantan tino duk 1 khemah...
    Bkn nk halang pon...jauh sekali call jabatan agama...blah mcm tu jer mcm bapok merajok...
    Agama sapa ko perjuangkan...ambigaaaaa

    ReplyDelete
  2. ayat2 time demo tadi sangat tidak di sangka..pakcik tua dengan selamba mengajak orang ramai pukul polis tidak kira dia anak kita ke,bapak kita ke,sepupu ke,semua kena pukul..jangan kasi can..dari situ memang deme ni ada tujuan lain selain duduk dan bantah..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...