Saturday, April 28, 2012

Kata Bersama Rakyat Tapi Baju Dia Lain


Mengapa baju Anwar Israel mempunyai jalur di tepi sedangkan peserta demontrans yang lain tidak mempunyai apa-apa keistimewaan selain dari tertulih Bersih 3.0.

Dalam siri-siri ceramah Anwar berkata, dia bersama dengan rakyat dan rakyat juga bersama dengannya. Tiada beza dan jurang yang membezakannya dengan rakyat tapi hari ini....

Anda nilaikan sendiri.



6 comments:

  1. takut nampak perut boncet lerr tu.. hahahha tetek labuh tu pun dah nampak dahh...kekeke

    ReplyDelete
  2. Bodo la ko rezqeen

    ReplyDelete
  3. Hahhh xde maknanya Anwar bersama rakyat,rakyat yg buta je dok puja2 Anwar yg terang2 menyusahkan rakyat.Apa yg dia dapat kalo bersama rakyat..ada kepentingan & agenda ok,pastu lantaklah rakyat apa dia nak peduli..

    ReplyDelete
  4. Tentera FisabilillahApril 28, 2012 at 5:09 PM

    Orang yg buta , pekak dan tuli jer la yg sokong pelingkup negara nie...dulu jadi TPM pun dah kebas duit negara..kalo lepas nie jadi PM..jual terus la Msia nie...

    ReplyDelete
  5. mana kak shamsidar wahai bang nuar oiiii..........!

    ReplyDelete
  6. Muka dah takde nur dah...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...