Saturday, April 28, 2012

Nak Saman @PDRMsia? Samanlah Kalo Terer

Dengar cerita, ada di antara peserta Bersih hari ini dah berniat nak menyaman PDRM dan juga beberapa pemimpin negara mulai Isnin depan.

Sebabnya..

PDRM dikatakan menggunakan kekerasan terhadap peserta demo ataupun dalam erti kata halus yang lain ialah PDRM tak bagi kerjasama.

Sebelum Polis jawab, meh sini saya tolong jawabkan dulu. Hak tuihhhh lu anjing Bersih!!

Apa cite ni, kereta Polis diterbalik dan motorsikal trafik dihentak-hentak sehingga jatuh rosak.

Tu tak nak kira ker? Beriya-iya kata nak buat perhimpunan aman tapi penghabisannya sangat teruk dan memalukan negara.

Kepada yang membuat onar, PDRM akan keluarkan muka kalian di hadapan surat khabar utama nanti. Terutama anjing-anjing yang terbalikkan kereta dan motor tersebut.


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

2 comments:

  1. BAGUS.....AKU SUKA SANGAT PUBLISHKAN MUKA DIORANG NI KAT SURATKHABAR...LAGIKKK BAIKKKK KALO KAT SEMUA TV...BIAR KELUARGA,SEDARA,JIRAN NENGOK...MUKA2 YG TAK PATUT DUDUK MALAYSIA.

    ReplyDelete
  2. saman mereka memang patut dialu alukan.suruh mereka semua buat laporan polis di bukit aman beramai-ramai supaya pihak polis senang untuk sumbatkan mereka ke dalam lokap.kalau dah anjijng tu anjing juga.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...