Tuesday, April 3, 2012

@n_izzah Roger Samseng Mai Ugut @RajaNongChik

Tu dia Nurul Izzah dah tak boleh nak berunding dengan pemaju tanah dan DBKL. Maka dia terpaksa memanggil samseng² yang diupah untuk menggertak pihak² yang menentang hasrat 'murni'nya mempertahankan flat 4 tingkat yang tinggal 30 penghuni saja tu.



Apa lah bongok Nurul Izzah terpaksa memanggil gangster hahaha. Sori lah Nurul Izzah, i sebenarnya tak sampai nak panggil u bongok tapi terpaksa juga panggil.


Inilah dia gangster yang dimaksudkan. Perghhh gila ar dasyat.

Saya rasa dia mungkin bernasib baik kali ini kerana orang UMNO sibuk nak pukul Adam Adli sekarang ni.

Takpe², it's ok. Later we find u and kick ur ass ya ;)

Sempat juga saya tweet dengan seorang budak bodoh dari Solidariti Mahasewel Malaysia (SMM) tadi.




Sehingga sekarang saya masih menantikan apakah jawapan untuk persoalan merempat di negara sendiri daripada budak mangkuk sorang ni.

Yang membuatkan diri kita berasa merempat di negara sendiri ni, puak² korang lah. Kalo korang tak melalak, tak menghuru harakan keharmonian negara, sudah tentulah kita sendiri takkan merempat di negara sendiri.

Bodoh macam...

Lagi ulasan akan menyusul.


Sent from my Samsung Galaxy Tab

4 comments:

  1. Ala Bro, Si Adam tu pon bukan nye ada keje, dia tgh pree sgt2 tu, 3 semester kan dia kena gantung. Bila dia jadi samseng untuk Nurul dapatla jugak duit poket....itu aje

    ReplyDelete
  2. BUDAK2 NI TAKDA PELAJARAN LAH. HAMPEH

    ReplyDelete
  3. Bdk2 tu smua bdk hingusan suruhan je beb, tp klau d biarkan hingus dh brtukar hijau pekat, geli kotor tu beb, bahaya byk penyakit tu, baeknye bkn stakat debik tp hilangkan trus je, htr g pakistan ke mana yg bleh blajar agama, tu smua sekular terlarang tu!

    ReplyDelete
  4. Bdk2 tu smua bdk hingusan suruhan je beb, tp klau d biarkan hingus dh brtukar hijau pekat, geli kotor tu beb, bahaya byk penyakit tu, baeknye bkn stakat debik tp hilangkan trus je, htr g pakistan ke mana yg bleh blajar agama, tu smua sekular terlarang tu!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...