Saturday, April 7, 2012

PAS Sanggup Masuk Kandang Babi Kerana BERSIH 3 Suku

Begitulah taksubnya PAS dalam mengikuti saja kehendak pemimpin bukan Islam. Kesanggupan PAS dalam menjayakan Perhimpunan Bersih² sebelum ini tidak dinafikan hebatnya.


Saya pasti jika Mat Sabu memanggil ataupun mengerah semua Dewan Pemuda PAS seluruh negara, sambutannya pasti tidak akan mengecewakan. Itu yang pasti tapi yang tak pasti adakah perbuatan ini mendapat keredhaan dari Allah S.W.T.

Mereka tidak akan fikir dan kaji terlebih dahulu, kenapa nak jayakan Bersih 3.0. Dari mana datangnya dana Bersih 3.0. Itu semua yang pasti pengikut PAS tidak akan tanya dan buat research.

Jika keredhaan dari Nik Aziz, of kos lah dapat punya. Siap berjanji Syurga pada yang mengikut PAS.



Tapi drama Bersih 3 suku ini bagaimana pula?

Siapa yang bakal melakonkan watak si mati, watak si penunggang motosikal yang tergolek dan siapa pula yang bakal menjadi mangsa bom asap yang cedera di kepala hehe.

Dengar² cerita, kali ini Polis tak berminat nak guna bom asap dan air gatal. Tapi sumber mengatakan Polis nak guna alatan di bawah ni.

Stun Gun



Taser Gun

Jika pemimpin atau pemerintah yang zalim tidak baik harus ditentang, adakah pemimpin yang berada di dalam Pakatan Jahanam tu baik sangat?

2 comments:

  1. Elok lah tu, muka pun dah macam babi

    ReplyDelete
  2. elok la tu, muka pun dah macam babi

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...