Friday, April 27, 2012

Pencabulan Kota Suci Umat Islam Oleh BERSIH




1 perkataan yang terpacul dari mulut saya apabila melihatkan gambar di atas.

Subhanallah~

Saya lihat gambar ini daripada blog Bersih 3suku. Katanya gambar tersebut berselerakkan di dalam media sosial Facebook dan juga blog-blog pembangkang. Saya sangat kesal.

Tertanya² juga la saya bersendirian, siapakah di antara penyokong Bersih boleh diangkat sebagai seorang Muslim sejati? Adakah seorang Muslim sejati itu terdiri daripada pemimpin² parti yang kononnya berlandaskan Islam? Atau adakah Muslim sejati itu merupakan seorang homoseksual?



Walau siapa pun dia Muslim sejati itu, adakah dia sendiri sanggup membiarkan Islam terus diperalatkan sehingga ke Kota Mekah dan Kota Madinah?


Saya tidak ralat jika kebodohan orang Islam dari sebelah pembangkang yang rela dipergunakan hanya berlaku di dalam negara saja. Tetapi janganlah kebangsatan itu terlalu ketara apabila membawakan tuntutan Bersih ini sehingga ke kota suci umat Islam. Tanah haram ini tempat bagi umat Islam mendekatkan diri kepada Pencipta, tempat untuk menunaikan Umrah dan Fardhu Haji. 



Sebelum saya upload gambar ini, saya sempat menunjukkan beberapa keping gambar ini kepada Ibu dan Bapa saya. Ternyata mereka sangat terkejut dan beristighfar panjang mengenangkan Islam begitu mudah diperalatkan.
 
Sebagai seorang Muslim, ini tanggungjawab saya. Saya tidak akan membenarkan Islam diperlakukan sedemikian rupa. Begitu mudah agama Islam dipergunakan tanpa kita sedar dan bakal dimalukan oleh seorang lahanat anti Islam, si Ambiga.

Bersih dipimpin oleh seorang Hindu yang merupakan individu paling anti Islam, merupakan peguam kepada budak perempuan laknatullah Lina Joy yang murtad daripada Islam secara 'sah'. Ini adalah fakta.

Si Ambiga inilah orangnya yang mahu melihat Islam jatuh tewas di negara Malaysia. Orang ini jugalah yang tidak mahu menerima apa-apa idea dan pendapat yang bertentangan dengan persepsi serta hala tuju organisasinya. Orang inilah juga yang merupakan agen kepada dunia barat yang mahu Islam dikisar dan dilumat secara perlahan².



 
Seksualiti Merdeka bukan sekadar label yang memperjuangkan perlakuan seks bebas iaitu Lesbian, Gay, Bioseksual dan Transgender (LGBT). Ia lebih daripada itu. Ia merupakan pertubuhan yang secara senyap telah menyerapkan ideologi LGBT di dalam himpunan Bersih esok. Ini perkara yang tidak disedari penyokong² yang rata²nya berbangsa Melayu dan beragama Islam.


Mungkin saya boleh katakan di sini, Bersih 3.0 merupakan detik dan saat² pertama Islam mulai rebah di Malaysia.

9 comments:

  1. Baso jenih mikir paka jubo. Dari celik mato, gi bearok sapa mati dok main politik. Ini agamo Nik Ajis.

    ReplyDelete
  2. AKU HAIRAN! HAIRAN! HAIRAN!
    1. manusia ini yang tak sedar diri tak tahu bersyukur, asyik complain sahaja.
    2. mereka sanggup bersekongkol dengan `jahanam'2 pengikut dajjal yang terang2 memfitnah, mengadu domba, menyong kemaksiatan, kekafiran, mempermainkan ayat suci, mempermainkan agama demi kepentingan politik.
    3. Malaysia - masjid dimana-mana, beramal ibadat dimana-mana. lihat negara jiran kita yang hidup melarat dengan demostarasi jalanan yang tak habis2.
    4. banyak warga luar yang datang kerja disini amat bersyukur di Malysia, yang aman, mencari rezeki halal dan membina keluarga yang sempurna.
    5. mereka- pemalas2 ini, semua nak komplen, nak subsidi, nak macam2, semua boleh jual asal untuk mereka boleh jadi halal!
    6. bertaubatlah.

    ReplyDelete
  3. Orang pergi Makkah untuk buat umrah..dan pergi madinah untuk melawat Rasulullah ... Tujuan akhirnya adalah untuk menyuci hati membersihkan jiwa ...tiada lain daripada itu... Apa rasionalnya bawa BERSIH 3 yang dipimpin oleh Ambiga yang tiada tujuan lain hanya untuk menjatuhkan Islam di Malaysia. Ambiga melihat jika sekiranya Kerajaan sekarang masih berkuasa ...maka tidak mungkin agenda menjatuhkan islam akan berjaya ... Walaupun PAS kononnya menjadi jaguh pejuang islam ...tapi puak-puak PAS amat mudah dijinakkan ...lihatlah bagaimana puak PAS sanggup menghina agama sendiri untuk mengecap sedikit kuasa memerintah negara Malaysia..Na'uzubillah

    ReplyDelete
  4. rogol Islam sesuka hati

    ReplyDelete
  5. semlm saya g kl dan naik teksi melayu, saya cerita pasal ambiga punya kelakuan yg buruk memnyokong pemurtadan umat islam, dia kata saya dpt maklumat salah. Beria2 dia sokong ambiga sampai saya naik meloya. Teksi kedua saya naik pemndu india, wah dah tentulah dia sokong ambiga. muka dia bangga sgt mcmlah kita org melayu dah x de maruah. Saya betul2 risau org melayu betul2 tak sedar diri.

    ReplyDelete
  6. Mana pergi permikiran kamu semua sepatut bersukur. tak sedar kah kamu siapa ambiga perjuang LGBT.
    Apa masih tak berterima kasih kat kerajaan ,
    Tanah suci jangan di permainkan.

    MEMANG TAK SEDAR DIRI .

    ReplyDelete
  7. adakah ini termasuk ibadah umrah mereka???rugi wang dan masa sahaja..satu perkerjaan yang sia sia.....dimakkah satu perkara baik digandakan 100000 dan dosa......pula fikir fikirkan lah....jgn jadi orang munafik....ditanah suci

    ReplyDelete
  8. Astaghafirullahulazim .... semakin sesatkah mereka ini?

    ReplyDelete
  9. Astaghfirullahhalazim...inilah yang dikatakan bodoh tak boleh diajar.. cerdik tak boleh diikut...di Tanah suci Makkah tu bukan tempat memomokkan orang lain..tetapi ..memohon ampun dan beribadat! Dah lupakah niat asal....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...