Wednesday, April 25, 2012

Seorang Lagi KORBAN Di Dataran Merdeka Lapor Diri

Keghairahan penganjur Bersih sebelum ini menggunakan anak² kecil sebagai perisai untuk mempertahankan diri daripada diambil tindakan oleh PDRM ternyata tidak pernah berhasil.

Kesudahannya, anak² tersebut terpaksa menanggung risiko sakit dan cedera disebabkan keghairahan penjaga, ibu bapa mereka yang begitu taksub dengan 'perjuangan' kebebasan negara ini. Sedangkan matlamat perjuangan tersebut hanyalah mengejar dan mempercepatkan usaha untuk menjadikan negara ini sebagai sebuah negara Republik yang belum tentu pasti lagi Anwar Israel sebagai Perdana Menterinya.

Kali ini penganjur Bersih 3suku mengambil pendirian untuk menggunakan golongan usia emas (orang tua) sebagai perisai manusia.


Selepas A Samad Said dan itu pompuan Cina tua sudah menyatakan kesediaan mereka dijadikan perisai ataupun dalam bahasa mudahnya KORBAN BERSIH kelak, kini Nik Aziz pula muncul dengan menyatakan pendirian yang sama menjadi mangsa KORBAN juga.

Biarlah terpaksa berkorban nyawa, asalkan Anwar Israel menjadi PM dan negara Malaysia BEBAS mengamalkan Lesbian, Gay, Bioseksual dan Transeksual (LGBT). Yang paling penting juga, PAS yang merupakan parti menggunakan nama Islam katanya telah bersetuju dengan cadangan LGBT di negara ini.

Alhamdulillah, negara Islam paling maju di dunia ini bakal menjadi sebuah negara yang mengamalkan kebebasan melampau².


1 comment:

  1. Bersihkan Selangor jommm...sampah depan rumah aku dah 8 hari tak kutip2....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...