Monday, April 16, 2012

Tahniah DBKL Cekap & Berhemah Bertindak

Bagi sesiapa saja yang menonton video di bawah ini pasti mempunyai perasaan geram dan teringin menumbuk muka² mahasewel yang bangang ini.

Sudahlah berkhemah di Dataran Merdeka tanpa permit kemudian berbalah kononnya hak kebebasan berkumpul.

Jom layan tengok.



Apa² pun, saya ucapkan tahniah kepada Penguatkuasa DBKL kerana berani dan profesional ketika berhadapan dengan budak gemok sial tu dan juga budak² mahasewel bangang ni.

Kepada ibu bapa di luar sana, saya sarankan perhatikan kelakuan anak² anda. Jangan sampai mereka jadi seperti kumpulan mahasewel ini. Kelak nanti dikhuatiri bakal menjadi manusia tidak berguna dan akhirnya menjahanamkan diri sendiri.

Orang Penang kata, kuang ajaq budak² la ni.

6 comments:

  1. tengok muka budak gemuk tu kita tau mmg jenis bebal dan bahlol..mcm ni ke mahasiswa? kesian mak bapak budak gemuk tu..mesti malu ngan perangai anak mcm ni..dah dibela dari kecil dua tapak tangan spai dah jadi besar dua tong deram..camni lka perangainya..kesian kesian

    ReplyDelete
  2. staff DBKL punye la cool, sampai leh
    kate IQ dia rendah tp masih
    hormatkan org..berbeza pgd org yg IQ
    tinggi tp xhormat org ikut peraturan.
    Camne nak tadbir Negara camni??
    jgn bongkak sgt bang...

    ReplyDelete
  3. talking about keluhuran perlemabgaan...what about kedaulatan undang2...studen bodoh.

    ReplyDelete
  4. pendek akai la bebudak universiti yg buat demonstrasi tu...kalo tak nk, jgn pinjam..usaha cara lain..cube korang fokus belajar dapat 1st class degree..kan tak payah bayar..kerja pun senang dapat..asyik tunjuk perasaan je..pelajaran tah kemane....dah beli haset cangih2 gune ptptn baru sibuk2 suh bagi pendidikan percuma

    ReplyDelete
  5. dari buang masa demontrasi PTPTN..baik korang join HIMPUN or gerakan AMAN PALESTIN....

    ReplyDelete
  6. Mangkok ayon si gemok tu berlagak pulak..bila pulak dia mewakli rakyat untuk bercakap bagi semua..bangang.. menyusahkan orang..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...