Tuesday, April 3, 2012

Video Adam Adli Kena Tumbukkan Mike Tyson @RajaNongChik

Saya pasti ramai yang teruja nak tengok video bagaimana Adam Adli ditumbuk? Cuba layan perlahan² video kat bawah ni pastinya akan lebih feel.

Tapi kalo tak sabar tu, bole terus drag ke minit 5:30.

Di situ segalanya dirasai.

Tumbukkan Mike Tyson



Akhirnya Polis juga yang membantu lindungi Adam Adli. Degil dengar cakap Polis tapi Polis juga yang bantu.

Padan muka.

11 comments:

  1. terbaekkk, ini kerinchi tau...! hahaha...

    ReplyDelete
  2. FULAMAKKKKKKKKK WA CAYA SAMA LU

    ReplyDelete
  3. Padan Muka. Sape suruh dia pegi menyibuk kat situ....tak pasal2 ke sedebik dengan orang lembah pantai.

    Pesal Nurul Izzah tak pergi tolong? Polis jugak yang tolong...

    ReplyDelete
  4. dulu dia demo untuk auku....sekarang ni auku ke?
    mungkin dia nak jadi PM kooot.

    ReplyDelete
  5. atuk boboiboy terbaiiikkkk!!!!!...itulaa nasib masuk tempat org tanpa beri salam...kan dah dapat hadiah ...back to basic la kawan...

    masuk kandang rimau mengaum,
    masuk kandang kambing mengembek,
    masuk rumah org berilah salam,
    agar diri tidak ditumbuk.....

    ReplyDelete
  6. Caya la orang2 Kerinchi....semangat Abg Lan kian menular....Hidup Melayu....

    Pasal betina Puaka Sial itu mmg dah keturunan air Jubur....hidup mrk sekeluarga mengadu domba bangsa supaya bergaduh sesama sendiri....

    ReplyDelete
  7. hehehehe...baru sedebik dh cabut, ni nak jd pejuang bangsa ???
    belum tengok lg org lain keluar parang.
    tuler mak bapak suruh pegi belajar ekau pegi buat hal.

    ReplyDelete
  8. This is best bro... haha tahniah bro yg belasah adam bangsat tuu...

    ReplyDelete
  9. Mintak PERKASA uruskan la bebudak 2 orang nie.. Adam dan Ehsan..

    ReplyDelete
  10. selendang tengkolokApril 4, 2012 at 5:25 PM

    kwang kwang kwang.... terbaeekkk!!!!.... x pe nanti ijjah tlg capukan minyak.... nanti abah ijjah urut ek...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...