Thursday, April 5, 2012

Video Anwar Mata Syaitan



Lihat bagaimana Ketua Pembangkang Pergi Jahanam (KPPJ), Anwar Ibrahim terkantoi bodoh apabila bekas partnernya dalam PKR mendedahkan pembohongan dan penipuan yang dijanjikan Anwar kepada seluruh kepimpinan Pakatan Haram Jadah.

Saja je tayang video ni lagi. Nak tunjuk kat anak² muda yang baru berjinak² mempelajari ilmu politik hehe. Adik² kalo tengok ni, kena fikir tang apa yang Zahrain habaq. Bukannya tengok Anwar kesian terpaksa keluar dewan kerana dimalukan dengan sengaja.

Pastu adik² jangan lupa juga ya. Tengok mata dan muka Anwar Ibrahim semasa diintebiu wartawan semasa di luar dewan tu. Nampak tak mata dia macam ada sesuatu dalam badannya. Senang cerita macam mata syaitan lah.

Lepas dah tengok video ni, adik² boleh buat rujukan dalam Google. Search apa janji Anwar kepada kepimpinan Pakatan menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri² Kabinet ya.


2 comments:

  1. MATA SYAITON NIROJIMMM

    ReplyDelete
  2. Budak2 yg baru nak naik ni mana boleh bezakan.dlm kepala diorang ni hanya nak kerajaan baru..kerajaan baru..kerajaan baru..kepala bapak dia!.. Baru perintah negeri dah mcm2 isu..pasir,rasuah,kroni,demonstrasi,org kafir masuk masjid,org islam masuk tokong,nyala lilin,skandal seks,tangkap khalwat,yb masuk pasar babi,yb kafir baca ayt quran dlm ceramah politik,samakan yb kafir dgn tokoh islam,tidak bersatu pertahankn kalimah Allah,mengkafirkan sesama islam,menggunakan mahasiswa yg sepatutnya berbakti kpd ibu bapa tp kini berbakti kepada ahli politik,mencetuskan perhimpunan yg menyusahkan rakyat,tidak bersatu dlm perhimpunan sejuta umat..tetapi sanggup mati utk perhimpunan Bersih,pandai berjnji tp tidak laksanakan,gadai tanah wakaf,menghancurkan tanh pertanian org melayu,yb kafir mengagihkan daging korban..

    Contoh mcm itukah yg anda mahu ikut?..tentu tidak..DAP sangat gembira apabila Melayu tidak bersatu.renung2kan...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...