Sunday, April 29, 2012

Zahrain Bangsat Buat Tuduhan Melulu


Satu ayat terindah yang saya karangkan untuk Zahrain Mat Yasin a.k.a blogger Sang Kelembai.

FUCK YOU ASSHOLE !!

Apa punya bangsat ko ni kononnya nak laungkan 'keterbukaan' sangat?

Ko gila glemer ker atau ko dah merancang untuk dapatkan jawatan dalam Pakatan kelak? Atau ko iri hati kerana tidak dishortlist menjadi calon BN pada PRU akan datang di Parlimen Bandar Tun Razak?

Sedarkah kita semua, hari ini Pembangkang banyak melakukan serangan bertali arus dan bertalu-talu kepada kerajaan Barisan Nasional kerana adanya informer dalaman seperti Sang Kelembai ini yang sering mendedahkan kelemahan kerajaan.

Disebabkan kebangsatannya mengeluarkan statement kononnya SB yang membuat angkara pada Bersih kelmarin, telah menjadikan statement tersebut sebagai 'senjata' mereka menentang dan memalukan kerajaan.

Saya tak berniat untuk memalukannya tetapi saya sangat kesal dengan tindakan bangang Zahrain ini. Apa yang dia mahukan sebenarnya?

Mahu pengiktirafan daripada 'kawan baiknya' Najib Tun Razak atau dia mahu rumah besar dan kereta besar seperti badannya itu?

Penghabisannya, balaci-balaci UMNO dan BN seperti bloggers, facebookers dan twitterian terpaksa menggalas cabaran besar, bangkit mempertahankan kesilapan dan kedunguan Pemimpin atasan ini.

Kepada Zahrain Mat Yasin a.k.a Sang Kelembai, saya desak kamu meletakkan jawatan dari semua posisi yang disandang dalam UMNO mahupun BN. Kamu merosakkan imej kerajaan Malaysia.



Jangan jadi parasit dan bangsat parti !!

Artikel sebelum ini pasal Zahrin, klik sini.

Post Guna BlackBerry® Je

6 comments:

  1. tengok muka pun dah macam kelembai...ini lah parasit dlm UMNO yg akn menjahanamkan dan menguburkan parti sendiri..kpd ahli2 UMNO nyahkn si petualan ini dri bandar Tun Abd. RazaK..

    ReplyDelete
  2. sapa dia ni, aku tak kenai laa...

    dia org umno ke?? laaaa...

    tapi napa muka mcm bodo sgnt.....

    tu bukan ke group pas unit amal yg nak dikenali sebagai satu group sbb tu pakai kain hijau lilit tgn...

    lepas tu tutup muka, ganas mcm barua....

    ReplyDelete
  3. Patut semua ahli UMNO sepak saja petualang ni. Memang tak berguna.

    ReplyDelete
  4. isy isy isy... mcm ni nak jadi calon?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...