Monday, May 7, 2012

Armand Vs Chegubard Di Bukit Aman @PDRMsia

Siang tadi Chegubard and the geng berkumpul, menuju ke Bukit Aman untuk menghantar memorandum kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM), kononnya nak bantah tindakan Polis pada Bersih 3.0 aritu.

Penyudahnya kumpulan tersebut telah disekat daripada menuju terus ke dalam Bukit Aman. Siapa yang sekat?

Hah tu dia kumpulan Perkasa yang selalu dikutuk dan dimaki serta dihina anjing² PKR sebelum ini. Turut serta berganding bahu Pekida Wilayah Persekutuan.

Mai dengar suara Chegubard yang ketaq lutut dan tergagap² macam Khalid Ibrahim~



Amacam menarik?

Nasib baik tak kena belasah je depan Bukit Aman tu. Kalo tidak, dah tentu Arwah si Chegubard ni.



Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

11 comments:

  1. Setelah reputasi anwar rosak teruk akibat kegagalan bershit 3. Mereka ingin pula mengajar polis dan menjadi gud guys. Go to hell PKR.

    ReplyDelete
  2. pergi mampus PR

    ReplyDelete
  3. Banggang sunggoh umgok perkaso dan puki madia kumpulan bahalol macam orang takut dapat kat aku budak arman makan sotong lah dia untuk selama hidup dia

    ReplyDelete
  4. Minta maap..nak tanya, pakai baju kuning and ada getah kuning dipergelangan tangan tu SB ker...? ...tanya ajer.....

    ReplyDelete
  5. kan aku dh kata dulu, dia ni mamat kecut telur. apa ada hal dgn polis. kan lu org memang benci polis. go to hell la badigol!!!!

    ReplyDelete
  6. Ha...macam sial puak-puak kuning ni.......macamana rasa kena maki..itu hari suka ko naikkan emoi penyokong ko nak rempuh polis....ni kes nak cover line balik la......memang patut kena ludah je muka......

    Dulu ko dah ludah ini hari datang nak jilat balik.

    ReplyDelete
  7. hahaha takut ko org....

    ReplyDelete
  8. Tengok muka badigol berlagak nak mampus...!!! Nasib baik la ade abg polis yang di caci maki tak ingat masa BERSHIT 3.0 dulu tu tolong cover ko badigol. Kalau tak, masuk ICU makan guna kaki je la....

    Perkasa pun satu hal, hentak je mamat badigol ni, kurang-kurang kene tahan dalam lokap 1-2 hari je.

    Tengok macam mahaberuk Khalid Ismath ancam nak bunuh polis, berapa lama dia dok dalam lokap??? Sehari je pastu bebas dah. Siap bangga diri kene tahan dengan polis....

    Semua muka haram jadah punye Fuckatan....!!!!!

    ReplyDelete
  9. http://azlantaib.blogspot.com/2012/05/tian-chua-pernah-buntingkan-perempuan.html

    ReplyDelete
  10. Punya baiklah Polis kat dorang nie siap iring lagi bila dorang dah bagi memorandum kutuk tindakan polis....nasib ler Polis iring turun,kalau tak memangdah arwah dah si BABAT nie... tak layak nak panggil cikgu org nie...

    ReplyDelete
  11. Anon 6:56 pm ...

    Janganlah buat komen macam pondan. Kalau kau handal sangat siarkan nama dan alamat penuh kau kat sini. Biar kita orang cari kau. Lepas tu kita rentap. Kalau tak pun kau tunggu tindakan dari Armand.

    Ini cabaran kita cara lembut. Kalau tak lain kali jangan nak cabar orang.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...