Wednesday, May 2, 2012

Berkenalan Dengan Melayu Bangsat

Mari berkenalan dengan Melayu paling bangsat di antara Melayu bangsat yang merusuh pada Perhimpunan Bersih 3suku yang lepas.

Inilah orangnya yang saya maksudkan.


Sudahlah menyokong Bersih3.0 kemudian tolong jaga keselamatan si Ambiga yang terang² memusuhi Islam, menjadi lawyer kepada Lina Joy murtad secara 'sah' dan memperjuang LGBT di Malaysia.

Apa punya bahlol Melayu begini, memalukan sungguh.

Sungguhpun mereka dibayar tetapi sangat hina pekerjaan tersebut menjaga keselamatan musuh Islam yang memperjuangkan perkara bertentangan ajaran Islam.

14 comments:

  1. Si bangsat-bangsat tu bukan orang bukan Melayu la. Orang Melayu tak sebangsat ini dan tak mungkin sanggup jatuhkan maruah diri dan agama.
    Aku rasa dia orang tu mesti Mat Indon. Mat indon (yang bukan Islam) memang bangsat habis, sanggup buat apa saja demi sesuap nasi. Kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko salah melayu lah yg bangsat mat indon tu pon bahasanye melayu lah suku nye melayu lah jugak

      Delete
  2. HANDAL MELAYU NI.....
    DON'T PLAY PLAY EH..........

    ReplyDelete
  3. baru kenal melayu bahlol??? ...melayu PASamdul ni mmg sesamdul-samdul jendul ... kalau amiga suruh cebak bontot dia pun mrk sanggup ..totok la katakan ...

    ReplyDelete
  4. kalau memang nak test segagah mana bodyguard ambiga bukan susah pun , hanya 7 saat saya berikan ! kalau tak tumbang pasti dia gagah ...

    nak cedok ambiga tak susah mana pun , pada saya ianya ibarat makan kacang , tak payah guna benda berat atau pisau atau peluru , hanya sebatang jarum bisa menembusi tubuhnya ...tanpa bunyi tanpa permisi !!

    ReplyDelete
  5. Itu bukan Melayu, tapi kalau Melayu tentu jenis bangsat!!!!

    ReplyDelete
  6. Gila kentang Melayu mudah lupa hak tuii

    ReplyDelete
  7. tu bukan Melayu...tu hanjeng kapir

    musibat2 tu jenis boleh beli...takde maruah

    kesian anak2 dia orang ada bapak dayus

    ReplyDelete
  8. Hahaha muka bangga gile babi dapat jaga AmBABIga...
    Agaknye dpt upah burit kurap AmBABIga kott 3 ekor anjing nie...

    ReplyDelete
  9. Anonymous May 2, 2012 6:03 PM

    BUKTIKAN! JANGAN HANYA PANDAI MENULIS.

    ReplyDelete
  10. SIBABI 3 EKOR TU MANA BERANI KELUAR MALAM BROOO.

    KALAU KELUAR MESTI BAWA MAK DIA SEKALI.. TAKUT KENA PENERAJANG...

    INILAH YANG DIMANAKAN ANJING ANJING PENJILAT 1PUKI AM BIG(A)..

    ReplyDelete
  11. Puiiit puiit nak ludah je muka sial ni .isyyy isyyy puiit ko mati nanti suruh ambabiga tu ikut adat dia lah .. kain kapan x layak buat ko org ni .talkim pun x payah lah masa hidup pun x boleh nak ajar mati pun biar kurang ajar

    ReplyDelete
  12. diorg nih sama mcm 'BUANG' dlm crta sarjan hassan nih...ngok punyer manusia...nk duit byk pun agak2 la brader....xkan xtau bza...bkn msuh ngra lgi 2...musuh islam...

    ReplyDelete
  13. busuk lagi membusukan..........

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...