Wednesday, May 9, 2012

Jawapan Nasrudin Hassan Bersih Di Mekah & Madinah



"..Kalau Saudi kurang kuota UMNO dan BN lah bertanggungjawab.."

Apa kejadahnya UMNO dan BN yang salah??

Saya dapat merasakan, jika para pembaca sekalian mahu menjadi Ketua Dewan Pemuda PAS, anda tidak perlu kelayakan dan fikiran yang intelligent. Cukuplah hanya mempunyai kepala otak yang boleh menyalahkan UMNO dan BN sahaja dalam setiap keburukan yang dicipta sendiri.

Mungkin Nasrudin Hassan mempunyai alasan tersendiri tetapi alasan tersebut wajiblah dinyatakan sebaiknya di dalam ruang sebegini supaya input yang diberikan tersebut sampai kepada golongan sasaran. Jika sekadar menyatakan ia semua salah UMNO dan BN, nampak sangatlah orang PAS ni merupakan golongan bodoh² sokmo.


Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

13 comments:

  1. betul tu dah bodo bangang pulak tuu, ntah apa kejadah buat kt Makkah pulak tuu. Makkah tu bawah jajahan Malaysia ke mangkok ???


    JEBAT MELAKA

    ReplyDelete
  2. memg bodoh pun...ketua pemuda pas ka yg cakp tu...budak tadika lg hebat..

    ReplyDelete
  3. JANGAN AMBIL HATI LA CHE ,BIASA LAH TU JAWAPAN YANG STANDARD ,BILA TAK DAPAT JAWAP SALAHKAN BN/UMNO TV3 DAN UTUSAN

    ReplyDelete
  4. berani buat ..berani lah brtanggungjwab..kami yg selama ni horamt dgn sahibul fadhilah KP pas...bila lihat jwapan yg teramt bodoh tu...rsanya PRU 13 kali ni kami undi BN la..maaf byk2 dgn KP Pas tu...tak ilmiah langsong...

    ReplyDelete
  5. HEHE APALAH BODOHHH PUNYA KETUA PEMUDA PAS

    ReplyDelete
  6. harapkan serban besar bakul, tapi kepala otak yilek...

    ReplyDelete
  7. Walhalalku...waharammu...pas standarrdddd !!

    ReplyDelete
  8. Isteri kau tak mengandung nak salahkan UMNO/BN gak?Salahkan la kote kau tak tegang setegang kote Anuar.Masalah...semua salah UMNO/BN.Bodoh punya worang.

    ReplyDelete
  9. Mr.Nasrudin,
    Jawapan kau mengkagumkan dunia. Jelas sekali bila tiada kebijaksanaan kau cover line dengan kebodohan. Susah nak faham cara kau berfikir. Ketua jenis apalah kau Mr.Nasarudin.

    ReplyDelete
  10. aku bru sja pos satu komen kat GAP..aku copy paste je dari sana.(inilah realitinya skrg...kat malaysia pun sama jugak. akibat perbuatan/kerja puak minoriti ni lah habis satu negara kena tempias...ni klu ekonomi negara terganggu,kestabilan politik kacau dan mcm2 lagi. nak salah sapa??? puak2 ni lah...PR..tpi satu donia tau...depa akan kata salah UMNO/BN. ala mcm amerika defend diri bila dunia marah depa serang iraq wlupun iraq xda senjata bahaya pun...bush salah saddam husin pasai dia perintah iraq zalim...hahahaha xcaya tggu la jawapan pak sheikh2 PAS tak lama lagi....)
    tup2 posting Rezqeen ni kuar...SAH mcm yg aku dok kata...issshhh..bengong lah puak2 Pas ni

    May 9, 2012 11:10 AM

    ReplyDelete
  11. aduhai..haha..x gentle langsung..mesti lepas ni die ckp org hack fb die haha

    ReplyDelete
  12. Jawapan org yg kononya bijak tapi bodoh yg amat sgt?.
    Ketua Pemuda PAS????? akal singkat.
    Kalau macam ni..Ketua Kelas pun belum layak ler????

    Akhrinya Islam itu sendiri di persendakan???. Ajaran Islam tu baik ko dalami betul2.

    Kenapa ko tak buat Demo kat England, rakyat Malaysia ramaikan kat Sana?..bangang sungguh la ko ni?. Bila kerajaan Saudi bagi amaran, salahkan BN pulak dah...dia yg Berak orang lain yang cuci?????

    BN/UMNO tak gentar ler...yg gentar korang sebenarnya. Najib tak terkesan langsung dgn tingkah laku korang semua...kerana dia tahu akan kebodohan yg korang pamirkan adalah senjata paling ampuh baginya.

    Oleh dengan itu, beliau biarkan korang mainkan sentimen2 yg bakal memakan diri korang sendiri. Percayalah PRU13 ni nanti, korang bukan setakat terduduk...malah terkangkang disebabkan kekalahan yang korang cipta sendiri...

    Aku dah meluat dgn cara dan tindakkan puak2 PR ni...
    Cakap tak serupa bikin....

    Aku salah seorang pengundi Atas Pagar...so Pagar aku dah berat ke BN walaupun aku tak berapa suka, tetapi aku rasa terhina sekiranya undi aku berikan pada PR....

    No more PR......Adiossssssss

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...