Friday, May 4, 2012

Khalid Ismath Syiah Wajar Dibunuh


Petikan status dari laman facebook Khalid Ismath:

"Saya setuju jika semua polis dibunuh. Kerana begini caranya mereka melayan rakyat. Jadi setiap kali demo, tidak ada rundingan dengan polis lagi. Lawan tetap lawan".
Nama : Khalid Mohd.Ismath
Jurusan : Tahun 2 pengajian undang-undang di UiTM Shah Alam
Umur : 22 tahun
Asal : Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang
Jawatan : Naib Pengerusi Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami)



Khalid Mohd Ismath dari pemuda Parti Sosialis ini sangat bahaya. Beliau bekas pelajar UiTM Merbok dalam jurusan diploma undang-undang pada tahun 2010. Sekarang melanjutkan pelajaran di UiTM Shah Alam. Beliau terlibat secara aktif sebagai pengikut syiah tegar semasa beliau belajar di peringakat sekolah menengah. Khalid sangat licik bergerak masuk dalam pergerakan pelajar. Beliau cuba mencari pengaruh untuk mendapat sokongan ramai khususnya pelajar IPT. Kita sedia maklum, ajaran syiah sesat "Imamiah Ithna Asyariyyah" adalah suatu ajaran sesat lagi kafir yang terkeluar dari ajaran Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah (ASWJ). Bagi mereka menipu kepada ASWJ adalah halal dan mendapat pahala. Khalid berpura-pura menjadi pejuang kebebasan akademik dan kebebasan suara pelajar. Bagi yang tidak faham apa itu ajaran syiah sesat yang sebenarnya, mudah tertipu dan ditipu.

Tidak ada iman bagi yang tidak bertaqiyyah. Inilah rukun iman orang-orang syiah. Lebih kurang 90% taqiyyah dengan menipu orang-orang sunni. Khalid boleh menipu orang-orang yang tidak belajar kitab-kitab syiah dan tidak boleh menipu kami yang arif pasal ajaran syiah yang sesat lagi kafir. Di sini, kami tidak perlu jelaskan apa itu syiah dan ajaran pembohongannya. Anda boleh semak penjelasan dalam blog bahaya syiah. Khalid sudah mula menggunakan pentas parti politik dengan alasan berjuang untuk meruntuhkan kerajaan zalim BN/UMNO, supaya rakyat percaya bahawa beliau adalah pejuang tulin. Sebenarnya, khalid dan rakan-rakan syiahnya tetap membenci orang sunni yang mereka panggil dengan nama Nasibi @ Nawasib (najis tidak boleh disucikan dan kafir).

Untuk mencari pengaruh dan cuba mempengaruhi orang-orang sunni yang jahil terhadap syiah, maka mereka akan gunakan bermacam-bermacam pendekatan dan strategi menarik minat ASWJ ke ajaran syiah yang sesat. Mereka sanagguap berpura-pura dan sanggup berada dibarisan hadapan supaya masyarakat nampak bahawa orang syiah sahaja yang berani dan menjuarai pejuangan rakyat. Sama juga Iran yang tunjuk garang dan seolah-olahnya benci terhadap Amerika dan Israil sedangkan Amerika dan Yahudi bebas bergerak di Iran. Inilah yang dikatakan orang munafiq sepertimana Abdullah bin Saba yang merupakan pelupur gerakan syiah sesat semenjak zaman Saiyidina Ali r.a.. Sifat mereka yang munafiq ini boleh dirujuk dalam al-Quran, ayat 8-20 dalam surah al-Baqarah.

Gerakan pelajar, NGO dan parti politik kena hati-hati dengan gerakan kumpulan si khalid yang sesat lagi menyesatkan ini. Jangan bagi dia peluang masuk mana-mana organisasi, jika anda mahu selamat. Jika tuan-tuan masih degil dan percaya dengan Khalid ini, silakan ... selepas ini jangan sesal apabila si munafiq ini buat kacau dan merosakkan organisasi anda. Kami sentiasa mengikuri gerak-gerinya yang banyak bertaqiyah. Jangan negara kita ini jadi macam di Iraq dan kini di Syria. Perdana Menteri Syria dengan sokongan Iran dengan membunuh sekian ramai orang-orang suni di sana, kerana bagi mereka halal darah orang suni untuk dibunuh apabila ada peluang. Harus diingat dan difahami, syiah bukan mazhab dan bukan ajaran Islam.



Sumber : Blog ABIM MELAKA BANDAR dan POLITIK HARIAN dan Gossip Rakyat

10 comments:

  1. Syiah rupanya... Astaghfirullah...

    NURUL IZZAH BODOH! ISU PENGUNDI HANTU PUN TAK FAHAM? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. khalid ismath sepak polis. apa perasaan anak polis tu ekk, bapak dorang kena sepak si syiah syaiton ni. aku rasa lepas ni korang sepak pulak bapak si khalid, si ismath bapak syiah ni. tengok apa khalid sial ni nak buat pulak.

    ReplyDelete
  3. Hidup Khalid Ismath. Blogger UMNO bukan saja takut pada pemimpin PR , tapi juga para mahasiswa. Baru ku tahu tak ada telur rupanya blogger umno ni. hahaha

    ReplyDelete
  4. ader telor xde telor kite jumpe la...baru tau...kn? Pencacai FUCKatan Rakyat penjilat jubor pengikut syiah...

    ReplyDelete
  5. Dia ni akan menyusahkan SEMUA UMAT ISLAM MALAYSIA..patut dibersihkan takk kisah la tangkap cepat dia pun seronok duk jel syiah halal wht cium lelaki,juburi cuma sedih la asyura,,tak dpt balun ramai2,syiah ni sesat and pandai anwar hancurkan umat islam dgn menguatkan lagi perpecahan agama yg serius.

    ReplyDelete
  6. dunia akhir zaman. dah tak kenal dosa pahala halal haram. saya ex schoolmate khalid ismath. kami bersekolah menengah agama tinggi. dan dia sepatutnya sudah tahu landasan agama yg benar. but tak tau lah apa yg dah merasuk fikiran dan hati dia. taksub pada syiah yang sememangnya menolak alquran dan sunnah. subhanallah. nauzubillah. semoga Allah berikan petunjuk kepada dia dan juga penyokong penyokong dia yg masih lagi dalam kejahilan duniawi.

    ReplyDelete
  7. Shia ni x wujud sbnrnya... depa Yahudi. Cuba tengok siapa pengasas depa. Jadi, faham2 la. Depa siap berpendapat Jibril as 'tersilap' bg wahyu kt Muhammad SAW, sepatutnya bagi kt Ali kw. Apa maksud tu? Murtad.

    ReplyDelete
  8. Shia ni x wujud sbnrnya... depa Yahudi. Cuba tengok siapa pengasas depa. Jadi, faham2 la. Depa siap berpendapat Jibril as 'tersilap' bg wahyu kt Muhammad SAW, sepatutnya bagi kt Ali kw. Apa maksud tu? Murtad.

    ReplyDelete
  9. syiah??? pengaruh mamat ni lagi bahaya kalau jadi wakil rakyat nanti...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...