PM

 photo IMG-20140720-WA0036.jpg

Monday, May 28, 2012

Mengundi Untuk Bilik Neraka

''Mengundi Anwar Ibrahim ibarat menempah bilik neraka''

Itulah yang dikatakan lidah rasmi PAS, Harakah dulu-dulu sebelum terpanah dengan cinta songsang Anwar Ibrahim. Gila gempak PAS melabelkan Anwar umpama agent Syaitan. 

Sekarang ni Harakah dah terpaksa menjilat semula semua kata-kata nista mereka terhadap Anwar Ibrahim demi matlamat mencari kedudukan tertinggi dalam barisan kerajaan.

Lantak korang la nak jadi apa wahai PR. Asal jangan rosakkan bangsaku sudah.


Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1

3 comments:

  1. Sekarang ni cam ner.. Undi Annuar tempah tiket ke syurga pula ke.

    Ape2 pun yang korang cakap, gua tetap tidak akan sokong pemimpin yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    ReplyDelete
  2. cantik ARTICLE PAPER tu . berita di KAKI tentang TIMBALAN PRESIDEN PAS sekarang " MAT SABU HANYA BERKHALWAT " mungkin disebabkan berita ni lah YANG HEADLINE tangkap " MUKA ABANG MELEKIT - LEKIT lagi NI . MAH BAU B*rit MAH tak basuh lagi ni ." KEBETULAN YANG AMAT MENYAYAT kan .......

    ReplyDelete
  3. Allah da turunkan wahyu trbaru kpd Nik Ajis utk sokong anwar. Nk wat camna.

    Undi PAS = Undi DAP

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...