Wednesday, May 16, 2012

Nizar Lari Dari Ceramah Sebenarnya



Pembangkang punya cerita memang gempak gila. Kalo baca posting² dorang memang nampak macam si Nizar ni hero dan UMNO ni semua pembohong belaka.

Tapi bukti video ni menjadi saksi tentang keBANGSATan Nizar lahabau.

Saya ingatkan benarlah dakwaan budak² Pembangkang ni kononnya Nizar duduk situ sampai habis majlis tapi dia dah blah dulu.

Apa pun tak boleh !



Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

2 comments:

  1. Dia datang dan dia pergi..hanya kerna nak tunjuk berani...tak salah datang ke ceramah umno...cuma dia dtg seolah2 dia tetamu khas !...tak habis2 dgn perangai belagak....orang Perak semua dah meluuaaaattttt !

    ReplyDelete
  2. dis nizar guy...is he REAL? kahkahkah

    mcm kartun la mamat tu, dia giler glamer aku rasa

    Datuk Seri...bangsa Melayu tu beradat. Marah bangsa Melayu pun masih dlm keadaan tersenyum hehe

    udah2 la Datuk...saya kat Melaka pun terasa malu

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...