Saturday, May 12, 2012

Punca Nyaris-Nyaris Berlaku Rusuhan Sambutan #UMNO66

Saya kesal semalam kerana terdapat seorang telah cuba mencetuskan suasana haru biru semalam. Nyaris-nyaris berlakunya rusuhan melibatkan Pemuda UMNO di sekitar Stadium Nasional Bukit Jalil.




Siapa yang tak pitam tengok Neelofa semalam. Ni saya bagi tengok gambarnya. Aduhaiii~






Nasib baik Neelofa balik awal semalam. Maka tiadalah rusuhan berlaku. Dengar cerita juga, terdapat Pemuda PAS dah mula ingin berjinak-jinak dengan UMNO selepas tengok gambar-gambar Neelofa semalam.

*saya tak minat pun Neelofa tapi well perasaan tu bleh berubah anytime hahaha. Neelofa, bawah ni contact i tau. Apa-apa BBM je =)

Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

3 comments:

  1. Ha...ha...ha.. saya ingat didi alias atau adibah amin lebih meminati kamu.

    ReplyDelete
  2. waaaaa.... mau nangis wooo....Lisa Surihani sudah jadi olang punyer....
    Neelofa xpandang pon gue...waaa haaa haaaa......

    ReplyDelete
  3. alaaa ...neelofa baru call aku tadi kata nak makan sama malam ni , kitaorang makan berdua je , tak apalah ...rezeki aku , korang gigit jari jelah !!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...