Tuesday, May 1, 2012

SB Menyamar Sebagai Azmin Ali

Gambar-gambar hot ini dikatakan mirip kepada muka pemimpin Pembangkang, si Azmin Ali.

Kalo diikutkan, 98% memang nampak macam Azmin Ali tapi bila tengok betol-betol hanya 2% je nampak macam Anwar Ibrahim.

Mungkin nanti Azmin akan katakan, ini gambar orang lain dan tiada kaitan dengannya. Skrip yang sama juga Azmin akan ulang seperti bosnya iaitu dengan membawa isteri berhadapan dengan media.

Kemudian isterinya si Shamsidar akan keluarkan statement kononnya laki dia tak da baju seperti itu bla bla bla.

Dihujung keterangan, akan keluar dakwaan. Ini semua kerja jahat UMNO!! Hahaha skrip biasa yang diulang-ulang cuma tempat dan masanya je yang lain.

Lebih hangat selepas itu, disebabkan si perempuan simpanan (skandal) ingin dapatkan hak nya juga. Maka ketika itu, si skandal akan keluar dan beri kenyataan dengan memakai spek mata hitam sambil sedey-sedey.

Episod demi episod dan akhirnya UMNO dituduh membayar si skandal Azmin Ali.


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. Last nanti dia cakap tu bini kedua dia....yang kena nanti UMNO konon pedajal dia....dah faham sangat skrip dia ni.....tak kesah gambar burung kecik keluar pun asal boleh salahkan UMNO

    ReplyDelete
  2. ini bukan azmin ali
    jangan suka fitnah lah

    ini sepupu saya
    yang memang mirip azmin ali

    ReplyDelete
  3. Kote min tak bengok sebab itu bini dia makan luar!.Papa hebat,Anugerah Tuhan.

    ReplyDelete
  4. suami isteri mkn luar...

    ReplyDelete
  5. ini bukan azmin ali benar..ini azmin babi pengkianat bangsa.....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...