Monday, May 7, 2012

SB Menyamar Sebagai Ibu Azmin Ali Rupanya

Video yang dikeluarkan TV3 tempoh hari merupakan antara dakyah dan agenda UMNO untuk menjatuhkan kredibiliti Azmin Ali selaku wakil rakyat PR???


Mungkin Azmin Ali sudah merasa tercabar dan tidak sanggup lagi mendengar luahan hati SB yang menyamar sebagai ibunya, menuntut Azmin kembali ke pangkal jalan.


Posting sebelum ini, klik sini.





Berikut surat yang dikeluarkan pejabat PKR haram jadah.



PEJABAT TIMBALAN PRESIDEN
PARTI KEADILAN RAKYAT

ISNIN 7 MEI 2012

Kasih Anak: Saya Tidak Pernah Derhaka

Allahyarham ayahanda saya, Pak Ali senantiasa mendidik saya untuk patuh kepada tuntutan Al Quran, berakhlak luhur dan tuntas istiqamah kepada prinsip perjuangan. Didikan dari kecil untuk menghormati serta mengasihi kedua ibu-bapa sesuai dengan pesan ajaran agama Islam menjadi pegangan saya.

Saya tidak pernah menderhaka kepada ibu saya. Saya senantiasa kasih dan sayang kepada ibu dan bapa saya. Saya tetap mendoakan semoga ibu saya senantiasa berada dalam lindungan Allah SWT dan mendapat rahmatNya serta beroleh kesihatan yang baik. Saya turut mendoakan semoga Allahyarham ayahanda saya mendapat husnul khatimah dan ditempatkan ruhnya di syurga yang penuh nikmat.

Saya menyeru kepada media supaya tidak menganggu ibu saya dan UMNO janganlah mengheret ibu saya ke dalam kancah politik UMNO yang kotor dan jijik. Institusi keluarga termasuk hubungan kekeluargaan perlu disejahterakan dan bukannya diaibkan di dada media.

Saya tetap sayang dan hormat ibu saya. Saya juga bersyukur dianugerahkan isteri, Shida yang taat dan setia serta anak-anak yang memahami citra perjuangan yang murni ini.

Saya bertekad untuk meneruskan perjuangan menjana perubahan melalui wacana segar yang mengangkat dasar kepedulian rakyat. Saya berazam untuk melawan budaya politik jelek yang disuburkan oleh UMNO dan media yang ditunggangi mereka.

Saya berserah segala-galanya kepada Allah SWT dalam menghadapi mehnah ini tetapi saya tidak akan tunduk menyerah kepada tekanan fitnah UMNO. Saya akan tumpu kepada usaha dan kerja- kerja Parti selaku Pengarah Jabatan Pilihanraya Pusat (JPRP) untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke 13 yang dijangkakan pada bulan Jun 2012.

Mohamed Azmin Ali
Timbalan Presiden KEADILAN

Ini pula respon Azmin di dalam Twitter nya.


Kesian betul tengok drama keluarga Ali ini. Saya tumpang sedey lah Cik Tom (mak Azmin). Anak makcik ni memang dah tak makan saman. Semua benda dia langgar je. 

Berdoa je lah pada Allah yang Esa untuk memberi pengajaran yang setimpal kepadanya.

Lepas ni dengar cite, episod drama keluarga Anwar Israel plak akan dimainkan lalalalalalala~ Tak gitu Nurul Izzah? Keh keh keh

Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

6 comments:

  1. Azmin harus ingat, tanpa ibu, dia tidak akan lahir dan menjadi seperti sekarang.

    Buang yang keruh, ambil yang jernih. Tindakannya menafikan kenyataan ibu sendiri akan menjadi peluru 'hidup' yang bakal membunuh karier politiknya.

    Tak usahlah menegakkan benang basah atau menyalahkan pihak lain.

    Rakyat hari ini boleh menilai pemimpin seperti kamu, berdasarkan layanan kamu terhadap ibu sendiri..

    Mudah cakap, Ingatlah kisah Si Tanggang..

    ReplyDelete
  2. aku rasa tak lama lagi ass min jadi batu. hai banyaklah anjing akan kencing kat situ nanti

    ReplyDelete
  3. Cik Tom ahli umno kot?

    ReplyDelete
  4. Anak derhaka...

    ReplyDelete
  5. Kalau che Tom ahli UMNO...hidup che Tom....

    Nanti kalau Azmin masuk tanding..lawan dengan Che Tom...comfirm Che Tom menang...

    Apa punya bangang bila orang tegur masih nak salahkan orang......

    Ini orang kalau kote dia ada cop lambang Umno pun mesti dia kasi potong.....

    ReplyDelete
  6. Azmin lagi teruk dari tanggang!!

    NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...