Thursday, June 7, 2012

Budak Suruhan Khalid Ibrahim Muncul Di Bandar Tun Razak

Jika tajuk di atas ini benar-benar terjadi, tidak hairanlah jika orang-orang UMNO akan pengsan berulang-ulang kali selama 4 hari kerana tidak dapat mempercayai bahawa Ahli Parlimen Bandar Tun Razak, si Khalid Ibrahim menghantar wakilnya  memberi sumbangan kepada penduduk tempatan. Itu baru hantar wakil, fikirkan bagaimana jika Khalid Ibrahim turun sendiri ke sini, mesti penduduk sini khususnya akan membuat kenduri kesyukuran.

Namun saya yakin, orang-orang UMNO dah biasa dah hidup tanpa pemimpin di dalam kawasan ini. Nak tahu mengapa? Google tengok apa maksud saya sebentar tadi.


Back to story, pada petang tadi, Barisan Nasional (BN) melalui UMNO Bandar Tun Razak telah menghantar sebanyak 1,100 buah hamper barangan kegunaan dapur kepada penduduk Taman Mewah, Bandar Tun Razak.

Sumbangan ikhlas BN ini disampaikan secara berperingkat-peringkat kepada seluruh penduduk taman tersebut tanpa mengira warna kulit dan baju parti yang penduduk anuti. Semuanya berhak mendapatkan sumbangan yang tak seberapa ini.






  





"Kami Tidak Rela Ditipu, Mana Beras Yang Dijanji"

Satu-satunya banner yang sengaja digantung oleh Pembangkang di Taman Mewah untuk membuat provokasi terhadap kerajaan BN. Menurut mereka beras dan barang keperluan dapur yang dijanjikan oleh pemimpin BN sebelum ini tidak sampai ke tangan penerima-penerima. 


Sedangkan hal yang sebenar terjadi ialah barang-barang keperluan ini tiba lewat daripada pembekal yang telah dilantik. So bukan masalah besar sangat pun. Yang penting barang sudah selamat diberi tetapi lewat sedikit saja.


Barisan Nasional Berjanji Dan Barisan Nasional Tetap Kotakan Janji Tersebut 

*Siapa budak suruhan Khalid Ibrahim? 
Jawapannya = Pemuda UMNO

Tunggu dalam masa terdekat ini, pastinya PKR akan turut sama membuat sumbangan seperti yang dilakukan BN. Tetapi penerimanya merupakan keluarga-keluarga terpilih (kroni PKR shj). Tunggu dan lihat nanti ya.


Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

2 comments:

  1. Tak aku sangka rizalman ni bdk Khalid Gagap hahaha

    ReplyDelete
  2. Bagus ade jgk keje kalo tidak melepak je tau. Yg gagap2 ape pun tak bleh? Tabur janji pastu kencing merate je. Hidup umpama biawak hidup dah ketua dia pun biawak hidup tapi org BTR byk yg sokong Kesian ramai yg bodoh. Biar belajar bodoh tapi jasanya byk. Gagap APTB

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...