Full Width CSS

PTPTN : @khalidsamad Baru Nak Kesah Pasal Melayu

Awat plak hang ni Khalid Samad?

Tiba-tiba pulak concern pasai nasib Melayu. Bukankah sebelum ni PAS dan pemimpinnya serta barisan Pakatan Haram tidak pernah menyuarakan kebimbangan tentang nasib Melayu hari ini dan akan datang.

Mengapa bila timbulnya isu pembekuan loan PTPTN di Unisel beberapa hari lepas, Khalid Samad baru ternampak kesan kepada anak bangsa Melayu yang menuntut di sana?

Ingatkan dah takda perasaan pada bangsa Melayu lagi dah. Rupanya masih ada sisa-sisa darah Melayu yang cair dalam badan Khalid Samad.

Tapi peliknya juga, sejak bila Khalid Samad memperjuangkan Melayu? Tak takut ker nanti geng-geng Pakatan haprak kata bukan-bukan pada hang, Khalid Samad?

Bukankah dulu UMNO pernah digelarkan parti nasionalis yang hanya memperjuangkan Melayu. UMNO digelar sebagai assabiyah yakni kerana terlalu mementingkan perjuangan bangsa berbanding agama.

Kini mungkin Khalid Samad pun boleh digelar assabiyah ya?

Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

Post a Comment

3 Comments

  1. Eh, sejak bila Mat gereja ni pro-pinjaman dan pro-Melayu ni??? Makin kompius aku...

    ReplyDelete
  2. aku memang dah lama konpius dgn mamat gereja ni....

    ReplyDelete
  3. dalam menyambung kesinambungan kuasa..apa pun akan dilakukan puak2 PR ni..bukan takat jilat ludah sendiri..kalau suruh jilat bontot LGE yg tak pernah cebok tu PAS sanggup..janji terus dpt kongsi kuasa

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..