Thursday, July 26, 2012

1 Malaysia Pun Dikatakan UMNO Rembat Dari PAS

Apa saja lah puak² lahabau ni. Ada saja yang dorang tak puas hati dengan apa saja yang dibawakan kerajaan Barisan Nasional (BN) hari ini.

La ni ada pula depa kata kononnya perkataan 1 Malaysia tu datangnya dari PAS iaitu Parti Islam Se-Malaysia. Tapi peliknya mengapa Parti Islam Se-Malaysia dipendekkan menjadi PAS?? Mengapa tak jadi PIS ataupun PISM.

Saya percaya ramai pembaca di sini mengetahui akan maksud PAS yang sebenarnya. Pelbagai golongan rakyat dari pelbagai tempat saya temui, mereka PERCAYA perkataan PAS itu sendiri membawa maksud seperti di bawah ni.

Parti Anak Syaitan
Parti Ajaran Sesat
Parti Angkuh Sombong
Parti Ajaran Syaitan
Pentadbir Ajaran Syiah
Pakatan Ajaran Sesat

Dan pelbagai lagi gelaran yang dianggap terbaik untuk PAS.

Jom tengok video di bawah ini, bagaimana seorang Cina komunis sewenang²nya mengatakan 1 Malaysia datang daripada PAS kah kah kah.

2 comments:

  1. PAS sebenarnya dah bangkrap idea hingga terpaksa mengupah si kafir harbi komunis ni untuk merapu-rapu.

    hehehe berapa agaknya si kafir harbi ni dapat hasil tarbiyah tersebut. Yang pasti ada bahagian yang beliau perolehi hasil kutipan derma plastik yang dilakukan malam tersebut. Patutlah makin banyak ceramah fuckatan adakan makin masyuklah poket si penceramah hasil pau duit penonton.

    ReplyDelete
  2. MEMALUKAN SUNGGUH LAH HAHAHAHA HAMPAS PUNYA PAS

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...