Monday, July 9, 2012

HOT : Penceroboh JPM Ditembak Apabila Cubaan Rampasan Kuasa Kerajaan


Gempar tengahari tadi selepas waktu makan, Kompleks Jabatan Perdana Menteri (JPM) kecoh apabila dua individu tidak dikenali bersenjatakan pedang samurai dan parang telah menceroboh masuk ke kompleks JPM di Putrajaya Percel B kira-kira jam 2.30 petang tadi.

Kejadian bermula apabila kedua-dua penjenayah lelaki dan perempuan itu berjaya merempuh sekatan pengawal keselamatan yang tidak bersenjata dan mara hingga ke kawasan taman di tengah Kompleks JPM.

Pihak Polis yang cuba menenangkan keadaan tidak berjaya dan Polis telah memberi tembakan amaran sebanyak 3 kali, namun tak diendahkan.

Namun tindakan susulan terpaksa diambil apabila penjenayah cuba menyerang Polis dengan senjata tersebut. Polis terpaksa melepaskan tembakan mengenai kedua-dua penjenayah. Penjenayah lelaki telah ditembak di lengan dan kaki manakala perempuan telah ditembak di kaki. 

Motif serangan belum diketahui. Mungkin dah tak tahan nak jadi Kerajaan ataupun mungkin mereka cuba merompak Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Razak. 

INI SEMUA KERJA UMNO

Lagi gambar di sini.

Sent via My BlackBerry® Smartphone Powered By Barisan Nasional

7 comments:

  1. Bodho macam telaw...

    ReplyDelete
  2. apabila kamu diserang hendaklah kamu menyerang.

    tahniah kepada pihak polis

    ReplyDelete
  3. Bacalah facebook penyokong pakatan rakyat mereka kata ini semua lakunan.Kena tembak sampai cedera pun lakunan.Tp yng hebatnya mereka komen ini salah UMNO!

    ReplyDelete
  4. Klu komen itu mcm nmpk sngt otak letak kat kepala lutut...

    ReplyDelete
  5. peristiwa memali berulang lagi udah udah le tu mati katak hasil dakwah PAS ajaran pluralisme bakap anwar ibrahim......

    ReplyDelete
  6. kalau percaya ini lakonan aku tak tau nak ckp ape..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...